Reviews

De scan die Sarah deed is een waardevolle tool gebleken om de klantbeleving in kaart te brengen. Het hielp ons om de knelpunten te identificeren en concrete verbeteringen te identificeren. Van eenvoudige zaken zoals een formulier op de website dat niet werkt tot meer complexe zaken zoals de onboarding van een nieuwe partner. De scan heeft ons ook geholpen om te begrijpen wat de belangrijkste factoren zijn die de klanttevredenheid beïnvloeden. Dit heeft ons geholpen om onze prioriteiten te stellen en onze inspanningen te richten op de gebieden die de grootste impact hebben. Dan Verbruggen sales & marketing director

AXS Guard

Klantbeleving is een continue evaluatie van je bedrijf, een van de belangrijkste dingen om regelmatig bij stil te staan en aan te pakken. Hierbij is kennis van zaken nodig, een aanzet te doen naar verandering of je mensen in de juiste richting te sturen. De audit die we hebben mogen krijgen van Sarah is voor ons een van enorme waarde om te laten zien waar potentieel is. Haar expertise én haar down to earth mentaliteit is aanlokkelijk om naar te luisteren, je krijgt hier alleen méér goesting om die klantbeleving te verbeteren. - Dieter

Het land van ooit

Sarah heeft zich onmiddellijk ondergedompeld in ons bedrijf en onze aanpak. Dit was heel belangrijk en een absolute meerwaarde voor het verdere verloop van het traject. Ze lost met haar vakkennis en ervaring de specifieke vraagstukken op en geeft in iedere stap van het traject nuttige tips en advies. Gedurende het hele traject mochten we vragen naar suggesties en verbeterpunten, gaf ze feedback op social posts, stuurde ze motiverende berichtjes en moedigt ze ons aan om het vol te houden of nog verder te verfijnen! Haar presentaties en rapporten vult ze aan met een literatuurlijst waaruit je, als klant, nog meer inspiratie kan halen. - Annelien -

Promove

close

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x