Customer experience opleiding: een must voor elk bedrijf!

Als je het aan ons vraagt, zeker en vast! Maar...niet iedere organisatie heeft nood aan dezelfde customer experience opleiding. Precies daarom kan je bij Customerry in de eerste plaats terecht voor opleidingen op maat van jouw bedrijf of team.

Customer experience opleiding op maat van jouw organisatie.

Hoewel de principes van klantgericht werken dezelfde blijven, is elk bedrijf uniek en een beetje anders. Daarom geloven we niet in standaard opleidingen. Aan elke opleiding gaat een uitgebreide voorbereiding vooraf, en ook na de sessie koppelen we graag terug met praktische feedback om jouw customer experience opleiding nog meer te laten renderen. Dankzij deze aanpak kunnen we  tijdens de vorming meteen in concrete cases duiken en krijg je heldere tips voor situaties die herkenbaar én meteen toepasbaar zijn.

Een voorbeeld: Voor een rijvaardigheidscentrum mochten we een dag workshop verzorgen over klantgericht werken. Door vooraf een sessie mee te volgen en een intake gesprek met een aantal teamleden in te plannen, kregen de medewerkers enkel relevante en concrete technieken en tips aangereikt. Resultaat? Een super enthousiast en gemotiveerd team da al tijdens de workshop meteen concrete klantgerichte acties voorbereidde. 

Ik vond het heel aangenaam dat er tijdens de opleiding veel ruimte was om in detail over onze specifieke uitdagingen na te denken. Zo konden we meteen enkele concrete oplossingen bedenken en uitwerken. 

Anneleen - Promove


customer experience opleidingen


Wat we bedoelen met een customer experience opleiding:

Afhankelijk van jouw huidige situatie en doelstellingen heb je keuze uit twee types opleidingen:

Ik wil mijn bedrijf en mijn team klantgericht leren werken

Geweldig! Wij zijn nu al jouw grootste fan en supporter bij het uitwerken van al je klantgerichte ambities. In een interactieve en praktijkgerichte workshop/opleiding reiken we je de tips en tools aan om net dat te realiseren.

  • Klantgericht communiceren: van klantgericht telefoneren tot hoe omgaan met lastige mensen in 1 dag.
  • Hoe klantgericht werk je écht? Een (pijnlijk) eerlijke halve dag workshop rond wat je klanten écht ervaren.
  • De CX-game: een super originele manier om klantbeleving te laten (her)leven doorheen je volledige bedrijf.

Exact wat wij nodig hebben!

Ik wil meer over het customer experience vak leren

Schuilt er een toekomstige CX-expert in jou of ben je sinds kort verantwoordelijk voor de klantbeleving binnen jouw organisatie? We delen onze niche-kennis zodat jij al je CX-talenten kan aanscherpen.

  • CX-mentoring: een combinatie van 1 op 1 coaching en mentoring in je nieuwe rol
  • opleiding customer journey mapping: leer je klantreis in kaart brengen én verbeteren
  • Een klant-luister-plan opstellen en beheren: Leer klantfeedback verzamelen en verwerken als een echte pro.

Klinkt goed, wanneer past het?

customer experience opleiding met mat


TIP: Wil je én bijleren over customer experience én meteen ook je huidige werking onder de loep leggen? Dan is een “Customerry scan” de ideale formule!

Hoe werkt een customer experience opleiding op maat? 

  1. Alles start met een goed gesprek: Je boekt een gratis call en/of stuurt een mailtje met jouw specifieke vraag.
  2. Wij behandelen jouw vraag binnen de 2 werkdagen. Na ons gesprek mag je rekenen op een duidelijke en transparante offerte waar zowel de inhoud van de training als alle andere praktische informatie is verwerkt.
  3. Ten laatste  één maand voor de opleiding starten we met intakegesprekken, volgmomenten of eender welke voorbereiding die nog nodig is.
  4. Tijdens de opleiding krijg je een heleboel informatie, tips en herkenbare voorbeelden toegepast op jouw organisatie. We zorgen ook voor lesmateriaal en een aangename ontvangst. 
  5. Na de sessie(s) krijg je van ons nog uitgebreide feedback, zodat jouw customer experience opleiding ook effectief rendeert. 

Elke opleiding omvat zowel denkkaders als oefenmateriaal om alles in de praktijk te brengen. Bovendien krijg je nadien het bronmateriaal.Indien gewenst vatten we dat alles ook voor je samen in een one-page leidraad . Handig om uit te hangen op de werkvloer als reminder!

Elke CX opleiding bij Customerry staat garant voor:

  • Originele content die jij en je medewerkers écht kunnen gebruiken.
  • Vakterminologie? Die vertalen we keer op keer met kristalheldere voorbeelden.
  • Voldoende tijd tussendoor om dingen te oefenen of om een concreet idee uit te werken.
  • Werkvormen op maat van jullie noden. Van rollenspel tot opstellingen, onze format rugzak is goed gevuld.
  • Iemand die meedenkt: zowel qua inhoud als omkadering. Locatie, catering, materiaal? We've got you!
  • Last but not least: +15 jaar praktijkervaring, een overvloed aan ideeën en tips mét stevige fun-factor!

Voor sommige opleidingen werken we samen met een uitgekiend team van experten waardoor we ook opleiding en Français and in English kunnen aanbieden. Bovendien hebben we doorheen de jaren een stevig experten boekje opgebouwd. Aarzel dus niet al je vragen te stellen. Als wij zelf niet kunnen helpen, kennen we vast iemand die dat wél kan.

Curieus naar onze favoriete opleiding-partners in crime? We werken regelmatig samen met:

customer experience opleiding bij Tifre

Wat als je (nog) geen customer experience opleiding budget hebt?

Overtuigd van de nood maar heb je nog geen budget? Dan helpen we je graag met:

Klantvriendelijkheid meten en verbeteren, waar start je het beste?

Meten is weten, dat weet iedereen. Maar klantbeleving valt niet zo eenvoudig in cijfers uit te drukken. De oplossing? Een scherpzinnige blik van een externe expert die je niet alleen vertelt waar je vandaag al staat, maar vooral hoe je nog meer trouwe klanten en ambassadeurs kan creëren.

CX Mentorship

Eerste Hulp Bij Ontevreden Klanten nodig?

Zoek je een eenvoudige, snelle en efficiënte manier om van je ontevreden klanten alsnog echte fans te maken? Customerry biedt je graag expertise, advies én eerste hulp bij ontevreden klanten!

close

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x