Hoe we ook jouw bedrijf customer-centric maken
Customer experience scan
Benieuwd hoe het gesteld is met de klantbeleving binnen jouw onderneming? Na onze scanworkshop brengen we je huidige customer experience gedetailleerd in kaart. Inclusief aanbevelingen om het nog beter te doen in de toekomst!
Maatwerk trajecten
Een concreet project in gedachten rond klantgericht werken of meteen je hele organisatie omvormen naar een customer centric bedrijf? Met onze maatwerk trajecten ondersteunen we je zowel strategisch als operationeel, voor lange of korte termijn.
Opleidingen
Ontdek onze opleidingen over customer experience/klantbeleving en klantgericht communiceren, en onze inspirerende key-notes door ervaren sprekers. Bij Customerry delen we onze kennis graag, met veel enthousiasme en een gezond vleugje humor.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
Meer tevreden klanten? Minder ingewikkeld dan je denkt!
Klaar voor de start?
Contacteer ons op 0495 29 75 14 of via sarah@customerry.be!