Referenties

21 juni 2024

Klanten ontzorgen én woondromen realiseren? Tifre bewijst dat het kan!

Het is met stip dé sector waarvan mijn kennissenkring altijd zegt: "daar is nog véél werk hoor ". Maar ja, moeilijke sector, te weinig personeel, altijd miserie met het weer enzoverder. Les excuses sont fait pour s'en servir zeg ik. Het bewijs? Deze prachtige klantencase van renovatie expert Tifre.

5 april 2024

Klantbeleving in kaart brengen bij AXS Guard met het oog op groei

Of we ook klantbeleving kunnen optimaliseren in de B2B sector? Wees maar zeker van wel. Met dank aan het AXS Guard team kon Customerry nog eens aan de slag in cybersecurity sector. Resultaat? Een customer centric aanpak die zijn gelijke niet kent binnen het lokale aanbod!

Klantervaring verbeteren bij ProMove

Het startpunt van deze case was mystery shopping. De inzichten werden gebundeld en gedeeld in een workshop op maat. Dankzij die aanpak kon het ProMove-team verder met hun intern project om de klantbeleving te verbeteren. Resultaat? Zonder twijfel de meest klantgerichte rijvaardigheidstraining op de markt!

close

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x