Masterclass klantbeleving voor solopreneurs

Bespaar jezelf tijd, geld en kopzorgen met onze masterclass klantbeleving voor solopreneurs!

Dat is in één zin wat jij mag verwachten als je deze éénmalige masterclass volgt. Want zeg nu zelf, wanneer heb jij überhaupt de tijd om op eigen houtje naar je klantreis te kijken van buitenaf? Of om processen te bedenken die niet alleen je klanttevredenheid verhogen, maar je ook tijd besparen. Juist ja...

No worries, want in 90 minuten neem ik je mee doorheen wat je kan doen, hoe je het aanpakt en wat dat dan concreet betekent in jouw onderneming. Resultaat? Nooit nog kopzorgen of stress wanneer een klant een onverwachte vraag stelt! 

Praktische informatie en prijs:

Hieronder kan je massa's informatie vinden over wat je precies mag verwachten, voor wie deze masterclass bedoeld is en welke voordelen jij je er mee kan doen. Lees dus gerust nog even verder. Ben je echter al overtuigd en wil je meteen weten of dit in je agenda en budget past? Dan vind je hier alle praktische informatie over deze masterclass klantbeleving voor solopreneurs!

  • 90 minuten online masterclass op vrijdag 25 april om 9u
  • maximum 25 deelnemers omwille van oefeningen en tijd voor jouw vragen
  • replay + handig werkdocument blijven onbeperkt ter beschikking zodat jij nadien altijd kan terugkijken
  • investering: 49€ ex BTW. Dit is een éénmalig aanbod dat enkel toegankelijk is voor solo-ondernemers 

Denk jij ook wel eens...

  • Is alles wat ik doe voor mijn klanten wel écht nodig?
  • Hoe bewaak ik mijn grenzen zonder klanten te verliezen?
  • Wanneer en hoe reageer ik best op een slechte review of een klacht?
  • Klantgericht werken als solopreneur, wat moet ik daar eigenlijk voor doen?
  • Hoe kan ik op een eenvoudige manier meer feedback vragen aan klanten?
  • Wat is er nodig om mijn klantbeleving verder te professionaliseren en hoe kan ik klanttevredenheid verhogen?
  • En vooral: hoe pak ik dat allemaal aan op een eenvoudige een haalbare manier, wetende dat ik het allemaal alleen doe?!

Om dan vervolgens opgeslokt te worden door de de to-do's van die dag en maanden later jezelf diezelfde vraag opnieuw te stellen, meestal als het probleem zich acuut stelt? Om dan snel deze brand te blussen en de effectieve oplossing op je never-ending todo lijstje te zetten...

Wees gerust, je bent écht niet de enige!

Natuurlijk wil jij ook meer tevreden klanten en tegelijkertijd minder klanten-stress...Alleen vraag je je daarbij vast regelmatig af "hoe ver moeten we eigenlijk gaan voor onze klanten, wanneer is het echt genoeg?". 

Ik spreek wekelijks solopreneurs die zich afvragen, hoe ga ik om met situatie X, moet ik altijd maar toegeven, wat doe ik met een (onterechte) slechte review, waarom lezen mensen niet wat ik schrijf enzoverder... 

Binnen je eigen onderneming is het, zeker als solopreneur, bijna onmogelijk om met een klantenbril naar je communicatie en proces te kijken. Je zit er gewoon te dicht op én je hebt te veel liefde voor je product / dienst. Om nog maar te zwijgen van de vraag 'wanneer moet ik dat nog doen'. Maar, ondertussen heeft je concurrent misschien wél de tijd om met klanttevredenheid aan de slag te gaan… wat nu?


klantbeleving professionaliseren


De oplossing? Volg onze masterclass klantbeleving voor solopreneurs!

In 90 minuten leren én praktiseren we samen wat je moet doen om meer tevreden klanten én minder kopzorgen te realiseren, beloofd. Deze sessie zorgt er namelijk voor dat je:

1. Helder krijgt wat jij als klantbeleving wil aanbieden

2. Hoe je dat praktisch kan en moet aanpakken zonder jezelf te verliezen.

Kortom, Ik zorg ervoor dat je je klantgerichte ambities écht waar maakt. Gedaan met uitspraken zoals “dat  zou ik ook moeten doen” of “ik dat eens gelezen in een boek maar ben er nooit toe gekomen”. We gaan met een heel erg andere blik (die van de klant) naar elk facet van je onderneming kijken. Zogeheten ‘blind spots’ en zwakkere plekken in je aanbod leggen we op die manier voor eens en altijd bloot. 

Wat we samen aanpakken

  • Bepalen wie jij wil zijn voor je klanten en tot hoe ver je wel/niet wil gaan
  • Je klantreis in kaart brengen zodat we tijdens de masterclass al verbeterpunten kunnen spotten
  • Beslissen op welke manier jij feedback wil vragen van je klanten, wanneer en hoe je dit het beste inplant
  • We bouwen een duidelijk proces voor onszelf rond omgaan met klachten, ontevreden klanten en (onterechte) slechte reviews
  • Dit alles aangevuld met praktische tips rond bereikbaarheid, hoe ook als 1-persoons-onderneming wow momenten creeëren en nog veel, veel meer! 

Jouw resultaat na deze masterclass?

Een pak meer kennis + een haalbaar, concreet klantgericht actieplan én een professionele klantenservice op maat van jouw onderneming.

Lees: minder stress, minder onnodige kosten en meer tevreden klanten, Beloofd! 

Een uitspraak waar ik 100% achtersta. Straffer nog, ben je op het einde niet tevreden, dan betaal ik je je investering volledig terug.




Wat anderen over de samenwerking met Customerry vertellen:



Sarah weet heel goed wat ze vertelt. Zij spekt haar verhalen met praktische voorbeelden. Zij zet je aan om je klanten een  beleving te geven. Je geeft ze echt goesting.




Sarah weet waar ze over spreekt en past haar expertise moeiteloos toe op elk soort onderneming.









FAQ & andere praktische informatie

Is deze masterclass iets voor mij?

De masterclass customer experience voor solopreneurs is in principe geschikt voor iedere solo ondernemer die in mensentaal meer wil bijleren over hoe je de klantbeleving binnen je bedrijf verbetert. Ben jij  een solopreneur? Dan is deze sessie 100% zeker op jouw maat gemaakt. Een ander profiel maar toch interesse? Boek dan even een plekje in onze agenda om samen te bekijken wat voor jou de ideale formule is.


Is er ook een replay beschikbaar?

Als deelnemer krijg je nadien de replay en een handige one pager om je klantbeleving nog verder vorm te geven. Live aanwezigheid is wel écht een must, zo kan je de oefeningen mee doen én heb je de mogelijkheid om live vragen te stellen.


Welke kwaliteitsgarantie heb ik?

We zijn er gerust op dat je veel zal bijleren en de meerwaarde van de tips snel zal ervaren. Daarom durven we een “Niet tevreden, geld terug!” garantie aan te bieden.


Hoeveel deelnemers gaan er zijn?

Voor deze masterclass laat ik maximaal 25 deelnemers toe, zodat er voor iedereens vragen voldoende tijd en ruimte is. 


Wat als ik al een team heb of met freelancers samenwerk?

Deze sessie is echt 100% gemaakt voor solo ondernemers. Er wordt dus niets voorzien rond je team begeleiden of klantgerichte cultuur installeren. Ben je niet helemaal zeker of dit is wat jij nodig hebt? Boek dan gerust een call in om jouw specifieke vraag te stellen, we denken graag met je mee! 


close

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x