Over

Klantenbinding verbeteren? Eenvoudiger dan je denkt!

Je leest het goed, bij Customerry geloven we dat een betere band met je klanten niet altijd het resultaat hoeft te zijn van ingewikkelde business strategieën en lange consultancy trajecten. Meer nog, je klanten beter leren kennen en hierdoor je klantenbinding verbeteren is vast eenvoudiger én betaalbaarder dan verwacht.

Customerry, wie is dat eigenlijk?

Aangenaam, Sarah, nice to meet you! 30-something, plusmama van 2 tieners en 1 viervoeter, natuurliefhebber, foodie en boekenwurm. Levensgenieter, idealist, dromer en positieve wereldverbeteraar. Ik hou ervan om te verbinden, om mensen wakker te schudden en om innovatieve plannen mee vorm te geven. Al is dat uiteraard allemaal NIET waarom je op deze website terecht kwam. Maar het vertelt je wel al wat meer over wie ik ben, en waar ik voor sta. En dat lijkt me wel belangrijk mochten we ooit samen in zee gaan,niet?

Customerry, dat ben ikzelf. Het is het resultaat van 15 jaar customer facing rollen waarin ik vaak dezelfde issues en uitdagingen zag, nl: een bedrijf is maar zo klantgericht als de minst klantgerichte afdeling. Klinkt ingewikkeld zeg je? Laat me even wat verduidelijken. Vaak was ik verantwoordelijk voor de customer service. Eerst als agent, nadien als team lead en nog wat later als manager. En die afdeling klantgericht laten handen, denken en doen, dat lukte aardig. Maar van zodra je voor een issue een andere afdeling nodig hebt, wordt het al een heel pak lastiger.

Hoe komt dat? Omdat bedrijven nog maar zelden over een duidelijke klantstrategie en bedrijfswaarden beschikken onder andere. De zoektocht naar een ‘overall’ oplossing drong zich op, ik ontdekte het vakgebied customer experience en werd op slag verliefd. Na enkele jaren studeren en ervaring opdoen behaalde ik in 2019 mijn CCXP certificaat en startte ik mijn eigen onderneming. Mijn missie? Zoveel mogelijk bedrijven begeleiden naar een klantgerichte manier van werken.

Samen met Customerry je klantenbinding verbeteren, dat is...

…een geweldig avontuur waar zowel jij, je klanten als je medewerkers heel wat voordelen  van ondervinden. Maar omdat dat je vast niet voldoende overtuigd, kan je hieronder mijn belangrijkste kernwaarden terugvinden.

No-nonsense & in mensentaal

Boerenverstand en mensentaal. Het zijn enkele van mijn favoriete termen wanneer ik mijn aanpak verduidelijk. Ik zorg ervoor dat iedereen onze sessies begrijpt en ik spreek de taal van jouw medewerkers, zowel in de boardroom als in het magazijn, beloofd!

Discreet

Discretie is vanzelfsprekend voor mij, en op uw vraag teken ik met plezier een geheimhoudingsovereenkomst. Uiteraard zet ik klanten graag in de kijker tijdens of na een traject op deze website of sociale media. Ook hier vraag ik vooraf vooraf steeds expliciete toestemming. Goede afspraken maken immers langdurige vrienden!

Fun!

Customer experience in in geen geval een wollig gegeven. Meer zelfs, het is een beproefde en onderbouwde manier van ondernemen. Dat betekent echter niet dat het saai hoeft te zijn. Verwacht je dus maar aan het onverwachte en aan heel wat humor voor, na en tijdens onze sessies!

Waarvoor je mij zoal kan inschakelen

  • Inspiratie: diverse key-notes en interactieve sessies rond customer experience
  • Implementatie: van doorlichting tot mee opstellen en uitvoeren van je klantgerichte projecten
  • Ontzorgen: ik denk zowel strategisch als operationeel met je mee én beschikken over een groot netwerk om je te verzekeren van de juiste partners voor tools, meetsystemen ea.


Voor wie ik graag het verschil maak.

Mijn favoriete klanten zijn ondernemingen die net als ik een voorliefde hebben voor duidelijke taal, transparant werk en een gezonde dosis boerenverstand. Verder kies ik bewust voor de kmo-markt, omdat ik weet dat mijn ervaring hier het meeste verschil maakt, en we elkaar gewoon goed begrijpen. Een echte voorliefde voor sectoren heb ik (nog) niet, maar wie mij een beetje kent weet dat de ICT-sector en de zorgsector voor altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben veroverd.


En met wie ik graag samenwerk.

Voorlopig is Customerry nog een éénvrouwsbedrijf. Maar dat betekent niet dat ik ook alles effectief alleen doe, integendeel zelfs. Een sterk netwerk van freelancers met elk hun specifieke expertise staat ter beschikking om jouw project waar nodig mee te ondersteunen. Verder ben ik heel erg dankbaar voor een aantal geweldige partnerships met onder andere Creactiv, die mee vormgeven aan wat jij vandaag als klant bij Customerry beleeft.


Nog meer weten over Customerry en mezelf?

Dat kan! Volg mij op Facebook, LinkedIn, Instagram of YouTube.

Ik geef je een blik achter de schermen en deel regelmatig inspirerende customer experience content. Eerder fan van een lekkere kop koffie (al dan niet met koekje) en een goed gesprek?

close

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x