Klantbeleving CX-game

Klantbeleving, wat kan ik daar mee? Ontdek het al spelend!

Natuurlijk ben jij overtuigd van het belang van klantgericht werken, de klant zorgt immers voor het bestaansrecht van je onderneming. Voor jou is het dus al lang duidelijk: werken aan je klantbeleving is net zo belangrijk als sales of marketing. Maar euh, hoe doe je dat eigenlijk? En waarmee moet en kan je allemaal aan de slag? 

Je kan een boek lezen, een podcast luisteren, een keynote bijwonen,… of je kan het écht beleven tijdens de customer experience game!  

Klantbeleving customer experience game

De Customer experience game: dé leukste manier om klantbeleving te ontdekken.

Een krasse uitspraak waar we 100% achter staan en die tevens iedereen die de game ooit speelde zal bevestigen. De sterkte van dit concept is immers dat je niet alleen praat over klantbeleving, maar het  ook effectief be-leeft. 

Maar genoeg lofzang: tijd om  wat meer te vertellen over wat je nu precies mag verwachten. De CX game is  een bordspel dat zorgt voor meer bewustwording rond klantbeleving in al zijn facetten. Je speelt met verschillende teams tegen elkaar en voert onder de nodige tijdsdruk vragen en opdrachten uit. Je speelt het spel onder begeleiding van een faclitator die zowel inspireert, jureert als de klok in het oog houdt. De inzet? Zoveel mogelijk blije klanten verzamelen natuurlijk. 

klantbeleving CX game

Een woordje over het ontstaan van deze game.

De CX-game werd ontwikkeld door Blommaberg, het bedrijf van 2 straffe CX-madammen. Dankzij een partnership met klantgerichtheidsexpert Els Dhaeze zijn we heel erg trots dat ook wij de game mogen inzetten als tool om klantbeleving écht te laten leven binnen allerlei organisaties. 

De CX-game zelf ontdekken? Dat kan!

Vandaag wordt de game hoofdzakelijk ingezet voor in-house trajecten.  Zo kan je de game spelen in volgende scenario’s:

  • Bewustwording van huidig klantgedrag
  • Inspiratie voor klantgerichte projecten
  • Kick-off om nieuw, gewenst gedrag te installeren
  • Herhaling & verankering van eerdere klantgerichte afspraken
  • Leuke en leerzame activiteit tijdens een teamdag of bedrijfsevent

We beseffen echter dat bedrijven onderling ook van elkaar heel wat kunnen opsteken tijdens het spelen. Bovendien is het een heel dankbare tool om klantgerichtheid en klantbeleving ook behapbaar en tastbaar te maken voor kleinere ondernemingen. Exact datgene waarvoor Customerry wil staan, natuurlijk. Daarom boksten we samen met Els een open sessie concept in elkaar waar we bijzonder trots op zijn.

klantbeleving laten leven

Wat je precies mag verwachten van onze proefsessie.

  • Een korte introductie in klantbeleving en alle facetten die er mee samen hangen
  • 1,5u durende game sessie waarbij jullie in groep strijden voor het meeste blije klanten
  • Na het spelen zelf  voorzien we voldoende  tijd om je learnings en andere tips voor jezelf te noteren
  • Afronden doen we met het opstellen van een concreet actieplan rond je volgende stappen.

Data voor 2024: Vrijdag 1 maart in Brugge / Vrijdag 20 september in Mechelen

Wat anderen hebben ervaren tijdens de CX game proefsessie.

klantbeleving al spelend ontdekken

Een ander format in gedachten?

Je kan de CX game spelen met teams van 8 tot 150 personen en geen uitdaging is ons te gek. Neem dus gerust even contact met ons op, we vertellen je met veel plezier vrijblijvend over alle mogelijkheden om ook jouw klantbeleving te laten (her)leven. 

Klaar om je klantbeleving wakker te schudden?

Super! Boek vandaag al jouw plaatsje voor één van onze open sessies en begin alvast na te denken over welke klantgerichte plannen jij dit jaar nog wil verwezenlijken!

close

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x