Vrijdag 7 juni: van klant naar ambassadeur in 1 dag

Van klant naar ambassadeur? Een kwestie van gezond boerenverstand!

Zet jij dit jaar ook opnieuw in op gelukkige klanten? Niet gewoon tevreden klanten, neen, het type loyale klanten dat dansend van enthousiasme over jouw diensten en producten vertelt? Kortom, wil jij ook van klant naar ambassadeur? Ongetwijfeld wel! Maar, euh,...hoe doe je dat eigenlijk?

Klinken deze vragen je soms bekend in de oren?

  • Wat willen mijn klanten nu eigenlijk echt?
  • Hoe kan ik regelmatig feedback vragen aan klanten?
  • Welke stappen kan ik zetten om klanttevredenheid te verhogen?
  • Bestaat er een proces of stappenplan om aan klantbeleving te werken?
  • Hoe inspireer ik mijn team en hoe zorg ik ervoor dat zij hier aan meewerken?
  • En vooral: wanneer en hoe moet ik dat combineren met al mijn andere to-do’s?


Wees gerust, je bent écht niet de enige

Geloof ons, je bent niet de enige die met bovenstaande vraagstukken rondloopt. Ik ken niemand die niet meer tevreden klanten en meer omzet wil. En ik heb nog nooit een ondernemer horen zeggen “van klant naar ambassadeur”, dat is voor ons niet nodig.

Het is echter een feit dat het binnen je eigen onderneming het niet altijd evident is om nieuwe acties uit te denken of je klantgerichte plannen in de praktijk uit te voeren. Te weinig tijd, geen idee waar te beginnen, de operationele drukte van de dag zijn hiervan maar enkele oorzaken. Maar, ondertussen heeft je concurrent misschien wél de tijd om met klanttevredenheid aan de slag te gaan… wat nu?


Sarah zet jou met de voeten op de grond als je denkt dat je nu al goed scoort op vlak van customer experience. Zo besef je dat customer experience veel verder gaat dan vriendelijk te zijn tegen klanten.

van klant naar ambassadeur

Ontdek in 1 dag alle handvaten om je klanten te transformeren naar ambassadeurs

In 2024 keert Customerry terug naar de basis. De kern van onze raison d’être. Klantbeleving technieken en klanttevredenheidsonderzoek verstaanbaar en toepasbaar maken voor kleine en middelgrote ondernemingen. En om dat te vieren organiseer ik een te gekke live dag tegen een nog zottere prijs.

Want jawel, je leest het goed. In slechts 1 (toegegeven, goedgevulde) dag gaan we alle bovenstaande uitdagingen en vraagstukken vastpakken, zodat jouw klanten in 2024 van ‘gewoon’ tevreden klanten naar enthousiaste ambassadeurs evolueren.

Op 7 juni 2024 deel ik met een beperkte groep ondernemers AL mijn kennis rond klantbeleving. In 1 dag maken we samen jouw klantgerichte strategie op, bepalen we welke acties er nodig zijn om jouw klanttevredenheid te verhogen én onderzoeken we hoe klantgericht je vandaag al werkt. Oh ja, en we geven je nog eten en drinken ook uiteraard


Het resultaat? 

Een concreet, toepasbaar klantgericht actieplan op maat van jouw organisatie. Beloofd! 



Wat mag je concreet verwachten?

Een dagsessie in ware Customerry stijl. Lees: een basis aan theorie en denkkaders, en vooral véél doen. Het grootste deel van de dag ga jij, onder mijn begeleiding, effectief aan de slag met jouw klantgerichte vraagstuk(ken).  Op het einde van de dag heb je een helder plan met concrete acties om in 2024 je klanten beter te bevragen en zo je klanttevredenheid te verhogen.

Je krijgt van mij:

  • Een customer experience crash course
  • Dé 5 bouwstenen om succesvol klantgericht te werken
  • Heel veel tips, tricks, inspiratie en learnings uit de praktijk


BONUS: in deze sessie besteden we extra veel aandacht aan hoe je kan inzetten op klantbeleving als dappere doorgroeier. (Lees: hoe doe je dat in godsnaam met een beperkt budget en nog minder tijd? Welke slimme hacks zijn er toe te passen?)


Wat haal je er uit?


Je keert opgeladen en vol goesting terug naar je onderneming met:

  • Veel meer kennis rond klantbeleving
  • Een uitgewerkt klantgericht plan voor 2024
  • Eindelijk een antwoord op vragen zoals 'wat willen mijn klanten nu eigenlijk echt'
  • Massa's inspiratie, ideeën én een helder stappenplan om die in de praktijk om te zetten
  • Een gevulde maag, een geïnspireerde geest, een warm hart en nog een verrassing of 2...

Maar, nog veel belangrijker, dit krijg je als je al deze kennis integreert in jouw onderneming:
  • Meer tevreden, loyale klanten
  • Meer omzet en minder (onnodige) kosten
  • Ambassadeurs die jouw bedrijf enthousiast aanprijzen



Jaja, en wat moet dat kosten?

€ 249 ex BTW.

Schrijf je in voor 15 april, dan geldt het early bird tarief van 199€ ex BTW.

Zo goedkoop, is dat niet verdacht?

Voor je nu denkt, Sarah is helemaal gek geworden. Dit is waarom ik mijn bedrijf 5 jaar geleden ben gestart. Méér waarde, méér impact, op maat van drukbezette, dappere kmo-ondernemers. En dat betekent ook af en toe véél kennis delen aan prima betaalbare prijzen. Ik ga je dus bewijzen dat het wel degelijk kan. Meer zelfs. Als je op het einde van de dag niet tevreden bent van de sessie, betaal ik je met de glimlach je inschrijvingsgeld terug.

TIP: wacht niet om je in te schrijven. We verwelkomen max. 20 deelnemers, en vol = vol!


Jouw trainer, coach en inspirator voor de dag

Hoi, ik ben Sarah Keppens. Specialist in operationele en strategische begeleiding rond customer experience en employee experience. Klantbeleving verstaanbaar en toepasbaar maken voor kleine en middelgrote bedrijven, dat is mijn missie. Gepokt en gemazeld in customer service in diverse sectoren. Ik deed onder meer klantgerichte projecten voor Het land van ooit, Promove, AXS Guard, Tifre en nog vele anderen.

Alle praktische informatie nog even op een rijtje

  • Vrijdag 7 juni 2024 
  • Ontvangst vanaf 9u, start 9u30 stipt.
  • Food en drinks doorheen de dag zijn voorzien.
  • Locatie: Welkom aan boord van the partner-ship Mechelen!
  • We ronden af rond 17u, met mogelijkheid tot netwerk babbel en drink nadien

TIP: Schrijf je snel in, we verwelkomen max. 20 deelnemers. In 2024 komt er géén nieuwe sessie meer van dit concept.

Ik schrijf me meteen in! 


Wat anderen over deze live dag vertellen




Sarah weet heel goed wat ze vertelt. Zij spekt haar verhalen met praktische voorbeelden. Zij zet je aan om je klanten een  beleving te geven. Je geeft ze echt goesting.




Sarah weet waar ze over spreekt en past haar expertise moeiteloos toe op elk soort onderneming.




close

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x