Meer tevreden klanten? Dat kan dankzij onze gratis webinars!

Meer tevreden klanten en gelukkigere medewerkers, willen we dat niet allemaal? Bij Customerry delen we op regelmatige basis onze ervaring, kennis en zelfs af en toe een truc uit onze geheime trukendoos. Over allerlei klantgerichte onderwerpen, van basis tot gevorderd, voor ondernemers en teamleaders.

Want iedereen klantgericht, dat is én blijft onze toekomstdroom! 

Klantgericht communiceren: dé softskill voor de toekomst

Je mag de beste strategie bedenken... De (h)eerlijkste klantbeloftes bedacht hebben... Een state of the art klantenonderzoek voeren... Als je medewerkers je klantgerichte ambities en beloftes niet in de praktijk kunnen overbrengen, sta je nergens. Klantgericht communiceren. Voor mij dé meest underrated skillset van de voorbije en de komende jaren. Voer dus voor een nieuw webinar!

In ware Customerry-stijl (lees: in mensentaal en met vooral véél praktische tips) leg ik je uit:
WAT klantgericht communiceren is
WAAROM al je medewerkers en collega's dit moeten leren
HOE je dat zelf op een pragmatische manier kan aanpakken
WELKE voordelen je het op lange en korte termijn zal opleveren

PRAKTISCHE INFORMATIE

  • dinsdag 29 augustus 12u - 13u
  • maandag 18 september 15u - 16u
  • donderdag 5 oktober 19u-20u
  • er wordt een replay en hand-out voorzien
  • een concrete vraag of iets wat je wil bespreken? Daar maken we graag tijd voor!


Customer experience in de zorgsector, what's in it for you?

Customer experience - of beter patient experience - in de zorgsector is een hot item. Elke zorginstelling wil enderzijds zo efficiënt mogelijk werken en anderzijds patiënten een excellente beleving aanbieden. En dat alles in een stevig overbelaste omgeving. Hoe ga je daar slim mee om? En kan je - dankzij een klantgericht aanpak - ook het personeelstekort deels tackelen? Daarover vertel ik je graag meer tijdens dit wervelende webinar. Een tipje van de sluier? Je kan zeker meer zelf aanpakken dan je nu denkt!

In ware Customerry-stijl (lees: in mensentaal en met vooral véél praktische tips) leg ik je uit:
WAT patient experience allemaal omvat
WAAROM je meer moet doen dan je vandaag al doet
HOE je dat zelf op een pragmatische manier kan aanpakken
WELKE voordelen je het op lange en korte termijn zal opleveren

PRAKTISCHE INFORMATIE

  • vrijdag 13 oktober 10u -11u
  • er wordt een replay en hand-out voorzien
  • een concrete vraag of iets wat je wil bespreken? Daar maken we graag tijd voor!


close

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x