AAN DE SLAG !

Bedankt voor je bezoek op de ABE beurs

Je hebt onze flyer niet zomaar meegenomen of gescand. Geef maar toe, je bent stiekem wel nieuwsgierig hoe jouw onderneming scoort op klantbeleving, toch?

Test je CX-niveau

START DE ZELFTEST

Zelftest ingevuld? Dan vragen we even geduld voor het resultaat. Een simpel online testje met een snelle score op 10? Daar doen we bij Customerry niet aan mee. We bekijken je antwoorden en sturen je een persoonlijk evaluatierapport toe met eerlijke feedback én concrete tips.

Niet het topresultaat dat je verwacht had? Goed nieuws, want dan is er veel potentieel om te groeien. Wat je kan doen om meer tevreden klanten en meer omzet te realiseren? Oplossingen genoeg en aan jou de keuze. 

CX crash course op 3 mei 2024 in Mechelen

Op één dag tijd introduceren we je in de wondere wereld van customer experience. We overlopen de must-know basics en geven ook een heleboel tips waar je meteen mee aan de slag kan. Schrijf snel in, want de plaatsen zijn beperkt en volzet = volzet! Ps: voor de crash course betaal je slechts 249 € excl. btw per persoon.

Benieuwd naar onze in-company formules?

Een mini-training rond klantgericht(er) werken voor je team, een interactieve en speelse kennismaking met CX of een doorgedreven groepstraject met meerdere sessies? Er is veel mogelijk. Vertel ons meer over de huidige uitdagingen en je ambities. Samen ontdekken we welke formule het beste bij jouw onderneming past.




Dit wil je ook weten


Sarah weet heel goed wat ze vertelt. Zij spekt haar verhalen met praktische voorbeelden. Zij zet je aan om je klanten een  beleving te geven. Je geeft ze echt goesting.


Sarah weet waar ze over spreekt en past haar expertise moeiteloos toe op elk soort onderneming.

BEL MIJ MAAR OP

close

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x