Skip to main content
Customerry

Hoe klantgericht ben jij? Doe de test!

De klantgerichtheid van je onderneming test je zo

Trouwe klanten die over jouw dienstverlening vertellen met zo veel passie dat andere klanten zich spontaan bij je aanmelden? Het is de droom van veel ondernemers en meteen de reden waarom customer centricity of klantgerichtheid hoog op je agenda hoort te staan. Maar hoe weet je nu of je op de goede weg bent? En welke verbeterpunten zijn er nog?

DOE DE TEST!

Start

Klantgerichtheid van je bedrijf testen? Doe de Customerry zelftest!

Wat je mag verwachten van deze klantgerichtheidstest

  • 8 stellingen met telkens 3 mogelijke antwoorden.
  • 2 open vragen die je vast even doen doordenken.
  • Resultaten binnen de 2 werkdagen in je mailbox.
  • Een ultieme CX-tip om je klantbeleving meteen naar een hoger niveau te tillen.

Waarom je klantgerichtheid testen een goed idee is

Ken je de term “bedrijfsblindheid” of “blind spots” al? Het is een fenomeen waar we allemaal last van hebben. Het gaat zo: na een tijdje ken je je bedrijf door en door en zie je niet altijd meer wat er beter kan.

Je geraakt automatisch vastgeroest in bepaalde denkpatronen en routines. Een blik van buitenaf, iemand die jouw bedrijfsprocessen vanuit een ander perspectief bekijkt, is zeker aan te raden. Die buitenstaander heeft immers geen last van die zogenoemde “blind spots”. Bovendien levert de frisse kijk heel vaak verrassende inzichten op!

DOE DE TEST!

Start

Klantgerichtheid zelftest - Customerry

Andere opties om je klantbeleving te optimaliseren

Bij Customerry denken we altijd in functie van de klant, zowel de onze als de jouwe. Daarom hebben we een heel scala aan samenwerkingsmogelijkheden uitgewerkt om de klant centraal te plaatsen in jouw organisatie.

Een greep uit de mogelijkheden:

  • Opleidingen zoals klantgericht denken, communiceren en handelen.
  • De Customerry scan: een combinatie van een workshop en doorlichting.
  • Interactieve en inspirerende keynotes zoals “customer experience in mensentaal”
  • Brainstorm of sparring workshops om samen jullie klantenstrategie scherp te stellen.

Ben jij alleen tevreden met het beste voor je klanten?

Dan is een full option Customerry scan een goed begin. Deze scan omvat onder meer een in-house workshop, een volledige bevraging van je team en een kristalhelder rapport met verbeterpunten.