Skip to main content
Customerry

"Je meest ontevreden klanten zijn je beste leerschool"
– Bill Gates

Contacteer ons

Customerry

Eenvoudig je klanttevredenheid verbeteren met een traject op maat bij Customerry

Met kleine, eenvoudige ingrepen een groot verschil maken in de customer experience. Dat is één van de kerngedachten achter de trajecten op maat bij Customerry. Je klanttevredenheid verbeteren is immers geen korte sprint maar eerder een marathon.

Customerry - Klantgericht werken voor een betere customer experience

Waarom we resoluut kiezen voor hyper op maat werken

Uiteraard baseren we ons op beproefde methodes en bestaande business modellen om de klantbeleving binnen je organisatie te optimaliseren. Alleen geloven we niet dat er één model bestaat dat voor elk bedrijf op elk moment kan ingezet worden.

Daarom mag je onze aanpak gerust als ‘hyper-op-maat’ omschrijven. Starten doen we steeds vanuit jouw verwachtingen en die van je klant. Daarnaast houden we rekening met de tijd en het budget dat je wil vrijmaken voor onze customer experience oplossingen. Het resultaat: een maatwerk traject dat precies past bij jouw ambities.

Customer experience trajecten in de praktijk

Starten doen we bij voorkeur met onze eigen customer experience audit workshop. Op die manier krijgen we een zeer duidelijk beeld van waar je bedrijf vandaag staat.

Uit de verbeterpunten die we ontdekten, lijsten we degene op die het meest relevant of kritisch zijn voor jouw klanten. Hierop baseren we ons bij het uitwerken van de volgende halve dag of dag workshops. Deze worden steeds afgesloten met een samenvatting van onze bevindingen, gecombineerd met welke de volgende acties zijn en wie die zal ondernemen.

Waarvoor we aandacht hebben in onze trajecten op maat

  • Klant-luisteren en klant-bevragen
  • Klantgerichtheid als bedrijfsstrategie
  • Klantgerichte key performance indicators voor je onderneming
  • Customer journey mapping in de praktijk
  • Employee experience: hoe tevreden medewerkers je klanttevredenheid verbeteren
Customerry - Klantgericht werken voor een betere customer experience

Strategie en uitvoering onder één dak bij Customerry

Wij zijn  pas tevreden als we onze uitgedachte strategieën en acties ook effectief resultaat zien opleveren in de praktijk. Daarom denken we niet alleen met je mee, maar ondersteunen we ook graag de uitvoering van je klantgerichte acties.

Dat kan gaan van het uitwerken en verzorgen van enquêtes tot het coördineren en uitvoeren van allerlei operationele taken. En ook opleidingen om je klanttevredenheid te verbeteren verzorgen we met veel enthousiasme!

De Customerry visie op customer experience

Customer experience is geen luxeproduct, maar een basiscomponent in elke bedrijfsstrategie. Dat geloven we rotsvast bij Customerry. Ons doel: elke workshop moet zichtbaar resultaat opleveren waardoor je telkens de volgende stap in je klantbeleving kan optimaliseren.

Precies daarom hanteren we een haalbaar en modulair pricing model met zeer transparante voorwaarden. Gezien onze hyper op maat aanpak wordt voor elk project een prijsofferte op maat uitgewerkt.

We gaan ervoor!

Een concreet project in gedachten?
Wij kijken nu al uit naar wat we voor jouw onderneming kunnen betekenen!