Skip to main content
Customerry

"People will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel"
– Maya Angelou

Contacteer ons

Customerry

Klantenbinding verbeteren? Eenvoudiger dan je denkt dankzij Customerry!

Je leest het goed, bij Customerry geloven we dat een betere band met je klanten niet altijd het resultaat hoeft te zijn van ingewikkelde businessmodellen en langdurige consultancytrajecten. Meer nog, je klanten beter leren kennen en hierdoor je klantenbinding verbeteren is vast eenvoudiger én betaalbaarder dan verwacht.

Customerry - Klantgericht werken voor een betere customer experience

Customerry, nice to meet you!

Customerry, dat is het geesteskind van female founder Sarah Keppens. Ongeveer 15 jaar geleden startte zij haar loopbaan als customer service agent en bouwde ze een carrière op in verschillende klantgerichte functies.

Gaandeweg werd de passie voor alles wat met klantenrelaties te maken heeft steeds groter, en werd er heel wat bijgestudeerd.

Sinds 2019 is Sarah CCXP certified en biedt ze haar customer experience expertise aan als freelance consultant aan elke onderneming die meer klantgericht wil werken.

Waarom we doen wat we doen

Wist je dat diverse studiebureaus aantonen dat tegen 2020 Customer experience de enige relevante differentatior zal zijn in het marktaanbod? Dat betekent dat je niet langer op prijs en product zal kunnen concurreren. En ergens is dat ook logisch. Je product of dienst namaken was nog nooit zo eenvoudig en er zal altijd iemand zijn die ‘de goedkoopste prijs’ nog overtreft.

Hoog tijd dus om te concurreren in een domein dat niet zo eenvoudig te evenaren is, namelijk klantbeleving of customer experience.

Waarvoor je ons zoal kan inschakelen

Customerry - Klantgericht werken voor een betere customer experience
Customerry - Klantgericht werken voor een betere customer experience

Een unieke kijk op consultancy

Bij Customerry zal je geen standaardpakket vinden om meer tevreden klanten te krijgen. Zo werkt het gewoonweg niet, dus dat doen we ook niet. Je klanten willen immers een authentieke ervaring en dus creëren we elke oplossing of elk traject precies op maat van jouw bedrijf.

Maar vergis je niet, dat betekent niet dat we automatisch een grote hap uit je budget gaan nemen. Integendeel, je kan klein beginnen en op jouw tempo en budget verder bouwen aan je ideale klantenstrategie.

Daarom voorzien we halve dag workshops die zowel budget- als impactvriendelijk zijn. Hoe we dat doen? Op basis van meer dan 10 jaar ervaring, vakkennis en de best practices die we zowel in grote ondernemingen als kmo's hebben geïmplementeerd.

Voor wie we het verschil maken

Onze favoriete klanten zijn ondernemingen die net als wij een voorliefde hebben voor duidelijke taal, transparant werk en een gezonde dosis boerenverstand. We werken bij voorkeur samen met kmo’s, omdat we ons nu eenmaal kunnen vinden in de typische kmo-mentaliteit van ‘make it happen’.

Een voorliefde voor sectoren hebben we (nog) niet, al kunnen we niet ontkennen dat alles wat met IT te maken heeft ons gewoon goed ligt.

Meer weten over Customerry?

Volg ons op LinkedIn of Instagram.
We geven je een blik achter de schermen en delen regelmatig inspirerende customer experience content.
Eerder fan van een lekkere kop koffie (al dan niet met koekje) en een goed gesprek? Dat kan!