Skip to main content
Customerry

"The customer's perception is your reality" – Kate Zabriskie

Contacteer ons

Customerry

Customerry legt je klantgerichtheid onder de loep!

Waarom een customer experience audit plannen?

Hoe tevreden zijn je klanten écht? Je kan je baseren op complimenten, klachten, en social media reviews, of je kan een bureau inschakelen om een klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren. Alleen belichten deze opties slechts een deel van de totale klantbeleving.

Hoe het dan wel met de algemene klantgerichtheid in jouw bedrijf gesteld is? Hoe doeltreffend is je huidige cx-strategie en hoe kan je de klanttevredenheid en klantenbinding nóg verder verbeteren? Dat is precies wat we bij Customerry onderzoeken tijdens een customer experience audit in jouw bedrijf.

Wat een cx audit allemaal inhoudt?

Maatwerk oplossingen voor elk bedrijfstype

Bij Customerry bepaal je zelf hoe ver we precies gaan om je klantgerichtheid te analyseren of te verbeteren. Alles is bespreekbaar en we werken met plezier een voorstel op maat uit.

Onze all-in-one basisformule

Customerry wil customer experience verstaanbaar, toegankelijk én betaalbaar maken voor elk type onderneming. Daarom hebben we een budgetvriendelijk all-in-one basispakket uitgewerkt. Deze beproefde formule omvat alle basisfunctionaliteiten die je van een cx-audit mag verwachten en kan je naar wens aanvullen met extra opties.

Customerry - Klantgericht werken voor een betere customer experience

All-in-one formule

  • Persoonlijke introductie in customer experience met basis theorie, voorbeelden en best practices in mensentaal.
  • Doordacht samengestelde vragenlijsten afgestemd op diverse functieniveaus om relevante interne feedback te verzamelen.
  • Analyse van de verzamelde data met persoonlijke toelichting, conclusies en samenvattend adviesverslag.
  • Enkele concrete “quick win” tips en adviezen voor langetermijnoptimalisatie op maat van jouw onderneming.

Extra opties à la carte

  • Diepte-interviews met personeel, managementteam, klanten, leveranciers en/of andere stakeholders.
  • Persoonlijke mystery shopping bij verschillende vestigingen en filialen of telefonische audit via mystery calls.
  • Observaties op de werkvloer waarbij we je medewerkers volgen tijdens hun dagelijkse werkzaamheden en klantencontacten.
  • Klantentevredenheidsenquêtes opstellen en opvolgen inclusief analyse van de resultaten en samenvattende conclusies.

De voordelen van deze all-in-one customer experience audit:

Customerry Tijdsbesparend

Voor deze basis cx-scan komen we ongeveer 2 halve dagen ter plaatse. De analyses en optimalisatiesuggesties werken we in ons of jouw kantoor uit. Jij hebt dus geen onnodig productiviteitsverlies en snel een globaal beeld van je huidige klantgerichtheid en cx potentieel.

Customerry Budgetvriendelijk

Je komt niet voor financiële verrassingen te staan, want de basis all-in-formule kost je precies 3.000,- € excl. btw en geen cent meer. Via de kmo-portefeuille kan je als kleine onderneming bovendien tot 30% van de kostprijs laten subsidiëren. Eventuele extra opties kan je naar wens en op afroep toevoegen.

Customerry Beproefd concept

De onderzoeksmethode en alle auditdocumenten zijn doordacht samengesteld én uitgebreid in de praktijk getest door CCXP certified professional Sarah Keppens. Geen zweverig gedoe dus, wel een wetenschappelijk onderbouwde customer experience maturity scan.

Customerry Eindeloos uitbreidbaar

Met het resultaat van deze cx scan kan je alle kanten uit. Je kan het gebruiken als uitgangspunt voor verdere analyses, voor het bepalen van opleidingsnoden, of als basis voor een maatwerk optimalisatietraject. Of wilde je de performantie van je huidige cx-strategie eens onafhankelijk laten testen? Ook daarvoor is deze cx-scan zeker geschikt!

Customerry Gegarandeerd iets bijgeleerd

Het is een gewaagde stelling, maar we durven zonder blozen garanderen dat je tijdens de customer experience audit in elk geval iets bijleert over cx of je bedrijf. Onze handige en concrete tips geven je ongetwijfeld ook stof tot nadenken voor je volgende klantgerichte acties.

De partner voor al je klantgerichte projecten

Wedden dat er na deze eerste workshop al heel wat mogelijkheden tot optimalisatie aan het licht komen? Ook hierbij ondersteunen we je graag verder.

Dankzij onze maatwerk trajecten, opleidingen en operationele ondersteuning maken we ons sterk dat we élk project tot een goed einde kunnen brengen of dat we je de juiste partner kunnen aanbevelen.

Customerry - Klantgericht werken voor een betere customer experience

Nieuwsgierig hoe jouw klantgerichtheid scoort?

Je klantgerichtheid, klanttevredenheid, en globale cx-strategie testen is altijd een goed idee. Of we dat best met een all-in-one formule of een audittraject op maat uittesten?

Laten we dat vooral even samen bespreken tijdens een vrijblijvende kennismaking.