Skip to main content
Customerry

Hoe klantgericht is jouw organisatie?
Let's find out!

Leg je klantvriendelijkheid eens onder de loep!

Klantvriendelijkheid testen, kan dat wel?

Hoe tevreden zijn je klanten écht? Je kan je baseren op complimenten, klachten, en social media reviews, of je kan een bureau inschakelen om een klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren. Alleen belichten deze opties slechts een deel van de totale klantbeleving.

Hoe het dan wel met de algemene klantgerichtheid en klantvriendelijkheid in jouw bedrijf gesteld is? Hoe doeltreffend is je huidige cx-strategie en hoe kan je de klanttevredenheid en klantenbinding nóg verder verbeteren? Dat is precies wat we bij Customerry onderzoeken tijdens een customer experience scan in jouw bedrijf.

 

Met de tips die ik tijdens de  try-out workshop en via de audit kreeg, ging ik meteen aan de slag. Wat een verschil, zowel voor onze medewerkers als voor onze klanten. Stel je voor wat een traject dan niet kan doen voor je bedrijf! Ik ben alvast fan... - Vicky - Deskdrive

Wat de Customerry scan allemaal inhoudt?

Customerry wil customer experience verstaanbaar, toegankelijk én betaalbaar maken voor elk type onderneming. Daarom hebben we een budgetvriendelijk all-in-one basispakket uitgewerkt. Deze beproefde formule omvat alle basisfunctionaliteiten die je van een cx-audit mag verwachten en kan je naar wens aanvullen met extra opties.

Voor welke doelgroep we deze scan ontwikkeld hebben.

Dat we het nogal hebben voor kmo's had je vast al door wanneer je onze site hebt doorgelezen. Maar ook in de kmo wereld zijn er heel wat verschillende bedrijfsgroottes te vinden. Deze all-in one scan is daarom vooral bedoeld voor bedrijven die een team van 5 tot 50 medewerkers hebben. Val je hierbuiten en heb je toch interesse in deze dienst? Neem dan even contact op om de mogelijkheden te bespreken.

All-in-one formule

  • Intake gesprek om je noden, wensen en verwachtingen te peilen.
  • In house workshop over customer experience met basis theorie, voorbeelden en best practices in mensentaal.
  • Doordacht samengestelde vragenlijsten afgestemd op diverse functieniveaus om relevante interne feedback te verzamelen.
  • Analyse van de verzamelde data met persoonlijke toelichting, conclusies en samenvattend adviesverslag.
  • Enkele concrete “quick win” tips en adviezen voor langetermijnoptimalisatie op maat van jouw onderneming.
  • Follow up moment een aantal weken na de scan met ruimte om verdere vragen of bedenkingen te behandelen.

Extra opties à la carte

  • Diepte-interviews met personeel, managementteam, klanten, leveranciers en/of andere stakeholders.
  • Persoonlijke mystery shopping bij verschillende vestigingen en filialen of telefonische audit via mystery calls.
  • Observaties op de werkvloer waarbij we je medewerkers volgen tijdens hun dagelijkse werkzaamheden en klantencontacten.
  • Klantentevredenheidsenquêtes opstellen en opvolgen inclusief analyse van de resultaten en samenvattende conclusies.
  • Analyseren van je huidige klantvriendelijkheid onderzoeken en methodes.
  • ...

De voordelen van deze all-in-one customer experience audit:

Customerry Tijdsbesparend

Voor deze basis cx-scan komen we ongeveer 2 halve dagen ter plaatse. De analyses en optimalisatiesuggesties werken we in ons of jouw kantoor uit. Jij hebt dus geen onnodig productiviteitsverlies en snel een globaal beeld van je huidige klantvriendelijkheid, klantgerichtheid en cx potentieel.

Customerry Budgetvriendelijk

Je komt niet voor financiële verrassingen te staan, want de basis all-in-formule kost je precies 3.000,- € excl. btw en geen cent meer. Via de kmo-portefeuille kan je als kleine onderneming bovendien tot 30% van de kostprijs laten subsidiëren. Eventuele extra opties kan je naar wens en op afroep toevoegen.

Customerry Gegarandeerd iets bijgeleerd

Het is een gewaagde stelling, maar we durven zonder blozen garanderen dat je tijdens de customer experience audit in elk geval iets bijleert over cx of je bedrijf. Onze handige en concrete tips geven je ongetwijfeld ook stof tot nadenken voor je volgende klantgerichte acties.

Wat klanten vertellen over de Customerry scan.

Sarah is een gepassioneerde dame, die haar enthousiasme perfect weet over te brengen. De doelgerichte aanpak brengt op korte tijd zeer nuttige tips, die ook meteen in de praktijk kunnen omgezet worden. Daarbij wordt ook de eigen individualiteit en indentiteit niet uit het oog verloren. Het was een waar genoegen om deel te mogen uitmaken van dit traject, waarvoor dank!

Wendy - Telsmart

 

Zeer toffe en interessante workshop om je bewust te worden van alle aspecten van customer experience. Het zet je aan het denken en motiveert je om de customer experience binnen je bedrijf onder handen te nemen.

Nele - Webhero

klantvriendelijkheid meten

Nieuwsgierig hoe jouw klantgerichtheid scoort?

Je klantgerichtheid, klanttevredenheid, en globale cx-strategie testen is altijd een goed idee. Of we dat best met een all-in-one formule of een audittraject op maat uittesten?

Laten we dat vooral even samen bespreken tijdens een vrijblijvende kennismaking.