Skip to main content
Customerry

"People will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel"
– Maya Angelou

Contacteer ons

Customerry

Klantbeleving verbeteren tijdens een open opleiding bij Customerry

De Customerry agenda: je klantbeleving verbeteren start hier

Opleidingen en inspiratiesessies om je klantgerichte ambities écht waar te maken

Hoe start je nu het best met een klantgerichte transformatie? Uiteraard is er heel wat goed leesvoer te vinden over customer experience management, al gaat het dan vaak over voorbeelden uit corporate en Amerikaanse omgevingen. Daar is op zich niets mis mee, maar in  CX gaat het nu eenmaal heel vaak over mensen en cultuur. En laat die cultuur in ons belgenland nu precies een vaak besproken onderwerp zijn tijdens onze workshops en sessies.

Daarom adviseren we je om te investeren in een opleiding van eigen bodem, doorspekt met voorbeelden van onze favoriete lokale klantgerichte helden (want ja hoor, ook in Vlaanderen zijn er prachtige klantgerichte initiatieven te vinden die we met plezier in de kijker zetten).

Je ambities om je klantbeleving te verbeteren worden na het volgen van een inspiratiesessie meteen een pak tastbaarder, waardoor je vol enthousiasme aan de slag kan.

Klantbeleving verbeteren - Customerry

Je klantbeleving verbeteren op maat van je onderneming

Onderstaande tabel wijst je vast in de juiste richting.

Maar je mag ons natuurlijk ook altijd contacteren met jouw specifieke vraag of project!

Ik benFreelancer of solopreneurStart-up of kleine KMO (<5 personen)Scale-upGevestigde waarde
Ik zoek inspiratie en een algemene introductie rond klantbelevingWorkshop
“CX in mensentaal”
+- 3uur
Workshop
“CX in mensentaal”
+- 3uur
Workshop
“CX in mensentaal”
+- 3uur
Onderdeel van de Customerry scan
Workshop
“CX in mensentaal”
+- 3uur
Onderdeel van de Customerry scan
Ik wil zelf aan de slag en zoek een trainingDagtrainingen over strategie, voice of the customer, journey mapping of klantgerichte cultuurDagtrainingen over strategie, voice of the customer, journey mapping of klantgerichte cultuurOpleidingstraject: je klant centraal in 10 dagen. In-house training met opvolging tussendoorOpleidingstraject: je klant centraal in 10 dagen. In-house training met opvolging tussendoor
Ik wil zelf aan de slag en zoek zowel training als begeleidingMeerdaags groepstraject: bouw je eigen klantgerichte transformatieplanMeerdaags groepstraject: bouw je eigen klantgerichte transformatieplanTraject op maat. Koffie & een vrijblijvend inspiratiegesprek?Traject op maat. Koffie & een vrijblijvend inspiratiegesprek?
Klantbeleving verbeteren - Customerry

Werken met Customerry aan je klantgerichte dromen dat is…

  • … terugvallen op 15 jaar praktijk en leiderschapservaring in allerlei klantgerichte functies en omgevingen, zowel bij grote als kleine bedrijven
  • … werken met CCXP-certified partner, een internationaal en hoogstaand kwaliteitslabel voor customer experience professionals
  • … zeker zijn van een nuchtere en menselijke aanpak, met aandacht voor meer dan alleen je klantbeleving verbeteren, maar ook zaken zoals budget en operationele uitdagingen.
  • … weten dat je ook na onze samenwerking kan terugvallen op ondersteuning en een gesprekspartner bij al je customer experience vragen of uitdagingen. Wij gaan resoluut voor langetermijnspartnership en zijn pas tevreden als jij ook zonder onze tussenkomst je klantgerichte ambities kan waarmaken!

Vanaf nu wordt je klantbeleving verbeteren écht concreet!

Het enige wat je nog moet doen, is de eerste stap zetten. Schrijf je in voor een sessie en wij begroeten je graag tijdens een van onze komende events.

Toch eerder nood aan een in-house opleiding of inspiratiesessie?