Skip to main content
Customerry

Ontdek alles over klantbeleving met de customer experience game

Klantbeleving, wat kan ik daar mee? Ontdek het al spelend!

Natuurlijk ben jij overtuigd van het belang van klantgericht werken, de klant zorgt immers voor het bestaansrecht van je onderneming. Voor jou is het dus al lang duidelijk: werken aan je klantbeleving is net zo belangrijk als sales of marketing. Maar euh, hoe doe je dat eigenlijk? En waarmee moet en kan je allemaal aan de slag?

Je kan een boek lezen, een podcast luisteren, een keynote bijwonen,… of je kan het écht beleven tijdens de customer experience game!

De Customer experience game: dé leukste manier om klantbeleving te ontdekken.

Een krasse uitspraak waar we 100% achter staan en die tevens iedereen die de game ooit speelde zal bevestigen. De sterkte van dit concept is immers dat je niet alleen praat over klantbeleving, maar het  ook effectief be-leeft.

Maar genoeg lofzang: tijd om  wat meer te vertellen over wat je nu precies mag verwachten. De CX game is  een bordspel dat zorgt voor meer bewustwording rond klantbeleving in al zijn facetten. Je speelt met verschillende teams tegen elkaar en voert onder de nodige tijdsdruk vragen en opdrachten uit. Je speelt het spel onder begeleiding van een faclitator die zowel inspireert, jureert als de klok in het oog houdt. De inzet? Zoveel mogelijk blije klanten verzamelen natuurlijk.

Een woordje over het ontstaan van deze game.

De CX-game werd ontwikkeld door Blommaberg, het bedrijf van 2 straffe CX-madammen. Dankzij een partnership met klantgerichtheidsexpert Els Dhaeze zijn we heel erg trots dat ook wij de game mogen inzetten als tool om klantbeleving écht te laten leven binnen allerlei organisaties.

De CX-game zelf ontdekken? Wij bieden je een uniek concept!

Vandaag wordt de game voornamelijk ingezet voor in-house trajecten. Bijvoorbeeld als inspiratiesessie voor het management, als kick-off of tijdens een teambuidling.

We beseffen echter dat bedrijven onderling ook van elkaar heel wat kunnen opsteken tijdens het spelen. Bovendien is het een heel dankbare tool om klantgerichtheid en klantbeleving ook behapbaar en tastbaar te maken voor kleinere ondernemingen. Exact datgene waarvoor Customerry wil staan, natuurlijk. Daarom boksten we samen met Els een open sessie concept in elkaar waar we bijzonder trots op zijn!

customer centricity

Wat je precies mag verwachten.

Een korte introductie in klantbeleving en alle facetten die er mee samen hangen.

1,5u durende game sessie waarbij jullie in groep strijden voor de meeste blije klanten.

Na het spelen voorzien we voldoende  tijd om learnings en andere tips voor jezelf te noteren.

Afronden doen we met het opstellen van een concreet actieplan rond je volgende stappen.

Voor wie deze formule ideaal is.

We ontwikkelden dit concept vooral op vraag van bedrijven met een team van 5 tot 50 medewerkers. Je kan alleen inschrijven, maar ook als team. We verwachten een bonte mix van zowel zaakvoerders, managers, marketeers als customer service of customer success verantwoordelijken. Maar geen nood, ook voor financiële of operationele profielen is deze sessie ideaal om nog meer vanuit de klant te leren denken en doen.

 

Praktische details.

  • 3 open sessies op volgende data:

25 september 9u30 – 12u30 regio Mechelen

9 oktober 14u – 17u regio Gent

29 oktober 9u30 – 12u30 regio Antwerpen

 

  • Investering: 399€ excl BTW. Mogelijkheid om gebruik te maken van de KMO-portefeuille indien gewenst.
  • Uiteraard zorgen we voor een totaalbeleving met heerlijke drankjes, lekkere hapjes en een verrassend extraatje of 2.
  • Minimum 9 deelnemers en maximum 16. De groepen worden ingedeeld en samengesteld door de facilitators.
customer centricity

Een ander format in gedachten?

Past jouw organisatie niet helemaal binnen deze doelgroep, of wil je de game meteen in-house spelen? Neem dan even contact met ons op, we vertellen je met veel plezier over de andere mogelijkheden.

Klaar om op klantgerichte ontdekkingstocht te vertrekken?

Super! Boek vandaag al jouw plaatsje voor één van onze open sessies en begin alvast na te denken over welke klantgerichte plannen jij dit jaar nog wil verwezenlijken!