Skip to main content
Customerry

Customerry summer academy 

Een klantbelevingstraject voor ambitieuze ondernemers. 

 

Klantbeleving en extreme klantgerichtheid. Veel ondernemers hebben het hoog op hun agenda staan. Terecht uiteraard, want het vormt de basis van elke succesvolle business.

We gaan het in dit traject dus eens niet hebben over waarom een goede customer experience neerzetten nu zo belangrijk is.

Wat we wél gaan doen tijdens de Customerry summer academy, is effectief werken aan je klantbeleving en deze naar een volgend niveau tillen. Want er is altijd ruimte tot verbetering, niet waar?

 

Wat je precies mag verwachten

  • 6 interactieve workshops tussen 25 juni en eind september
  • Gesloten online community met extra tips en opdrachten tussen de workshops door
  • Massa’s tips, tricks, inspiratie én gelijkgestemde zielen die je ambities mee ondersteunen

Mijn belofte: Tijdens maar ook na het traject blijf ik je klantgerichte plannen mee opvolgen tot jij 100 % tevreden bent!

customer centricity

COVID maatregelen:

We werken in een groep met maximum 8 personen.

Iedere deelnemer ontvangt catering in lijn met alle op dat moment geldende veiligheidsvoorschriften.

Indien het weer het toelaat gaan onze sessies buiten door, indien binnen voorzien we voldoende ruimte en verluchting.

Wat staat er exact op het programma:

Starten doen we met een volledige dag rond klant strategie, merkbelofte en klantbelofte. Een minimum aan theorie dus, maar vooral aan heel veel oefeningen. Dat geldt trouwens voor het volledige traject. Na deze eerste sessie keer je huiswaarts met je strategisch actieplan en huiswerk.

Vervolgens plannen we 4 avondsessies waarbij we telkens 1 stuk van je klantgericht actieplan dieper bekijken en uitwerken. Zo bouwen we onder meer een klant-luister-plan, tekenen we je customer journey uit en definiëren we welke touchpoints voor jouw klanten het verschil maken. Verder bekijken we hoe je al die klantgerichte inspanningen het beste meet en opvolgt, en hoe je ervoor zorgt dat je volledige team dezelfde klantbeloftes mee uitdraagt.

Enkele weken nadien komen we opnieuw samen om ervaringen te delen en next steps te bespreken. Tussendoor kan je ten alle tijde rekenen op een online community om vragen in te stellen of ideeën af te toetsen.

customer centricity

Praktisch

De workshops vinden plaats in en rond Mechelen op volgende data:

  • Donderdag 25 juni 9u - 17u
  • Dinsdag 14 juli 19u  - 22u
  • Donderdag 16 juli 19u - 22u
  • Dinsdag 4 augustus 19u - 22u
  • Donderdag 6 augustus 19u - 22u
  • Donderdag 24 september 19u - 22u

Investering: 2.500€ excl. BTW en 30% subsidie met KMO-Portefeuille mogelijk.

Interesse?

Geweldig! Ik kijk er net zoals jij al ongelofelijk naar uit. Maar zullen we eerst even kennismaken? Ik wil er namelijk echt zeker van zijn dat deze Customerry summer academy effectief past bij jouw ambities en doelen.