Skip to main content
Customerry

"Zorgen voor een optimale klantbeleving is niet de taak van enkele specifieke medewerkers, maar van het volledige bedrijf" – Sarah Keppens

Contacteer ons

Customerry

Customer experience opleiding bij Customerry: een must voor elke ondernemer

Bij Customerry zijn we helemaal verzot op alles wat met klantbeleving te maken heeft. Het liefst van al willen we elk bedrijf overtuigen van de noodzaak en de voordelen van een uitmuntende service en beleving voor je klanten én je medewerkers. 

Maar we begrijpen heus wel dat de stap naar een in-house advies traject op maat niet meteen voor iedereen haalbaar is. Net daarom kan je bij ons ook terecht voor een customer experience opleiding. Zowel voor starters, als voor gevorderden! 

Over onze in-house en open opleidingen

Laat ons maar meteen een mythe uit de wereld helpen. Er bestaat niet zoiets als 1 customer experience opleiding. Klantbeleving evolueert constant en de enige manier om bij te blijven is constant bijleren.

Daarom bieden we geen one-size-fits-all opleidingsaanbod aan. Wat we wel doen, is het volgen van klantgerichte ontwikkelingen in de markt, waardoor we steeds nieuwe en relevante trainingen aanbieden. Ben je benieuwd naar onze open opleidingen? Check dan zeker onze agenda voor alle details.

Customerry - Klantgericht werken voor een betere customer experience

Meer informatie over onze komende opleidingen? Schrijf je hier in en blijf op de hoogte!

Privacyverklaring gelezen en goedgekeurd *

Enkele mogelijkheden op een rijtje

  • Inspirerende key-note “customer experience voor iedereen”
    De ideale key-note om iedereen binnen je bedrijf te doen nadenken over hoe ze omgaan met klanten. Verwacht je aan heel wat voorbeelden van hoe het wél en niet moet gecombineerd met een glasheldere uitleg over wat klantbeleving nu precies inhoudt. Een interactieve sessie met een vleugje humor die je zeker en vast aan het denken zet!
  • Customer experience: wat is het en vooral hoe werkt het?
    Op zoek naar wat meer achtergrond over wat customer experience nu precies is en waar je moet beginnen? Dan is deze opleiding exact wat je nodig hebt. We nemen de theorie grondig onder de loep en koppelen deze meteen aan een hele reeks praktische oefeningen die van toepassing zijn op jullie bedrijf.
  • Klantgericht communiceren over alle departementen heen
    Dat communicatie belangrijk is om je klanten tevreden te houden hoeven we je niet meer te vertellen. Maar klantgericht communiceren gaat verder dan vriendelijk zijn én is bovendien in alle departementen een niet te onderschatten tool om je klantenbinding te verbeteren. Jij en je medewerkers leren heel wat nieuwe tips en tricks tijdens deze uitermate interactieve opleiding. Veel oefeningen en zelfs huiswerk achteraf!
Customerry - Klantgericht werken voor een betere customer experience

Ook nog even dit…

Ook in onze opleidingen hanteren we een hyper op maat aanpak. Dat wil zeggen dat we elke opleiding aanpassen aan het doelpubliek en waar mogelijk voorzien van voorbeelden en oefeningen uit het eigen bedrijf.

Een andere formule in gedachten?

Heb j een andere locatie en format in gedachten of wil je Customerry graag laten meewerken aan je nieuwste project? Neem dan zeker contact op. We zijn nu al nieuwsgierig naar je plannen!

Leer van je klanten!

Een customer experience opleiding volgen, dat is gegarandeerd iets bijleren over je klanten.
Een aanrader voor elke ondernemer die zijn bedrijf meer klantgericht wil laten werken!