Skip to main content
Customerry

Het verschil maken voor je klanten?
Echt geen rocket science!

"Zorgen voor een optimale klantbeleving is niet de taak van enkele specifieke medewerkers, maar van het volledige bedrijf" – Sarah Keppens

Contacteer ons

Customerry

Customer experience opleiding: een must voor elk bedrijf!

Waarom we customer experience opleiding voorzien in ons aanbod? Simpel! Het liefst van al willen we élke onderneming overtuigen van de voordelen die werken aan je klantbeleving met zich meebrengen.  Maar we begrijpen heus wel dat klantbeleving een ruim begrip is, en dat niet iedereen meteen begrijpt hoe je daar mee aan de slag gaat. Precies daarom voorzien we een stevig aanbod opleidingen in allerlei formats, voor zowel solopreneurs als uit de kluiten gewassen kmo’s.

Steeds als eerste op de hoogte zijn van ons opleidingsaanbod? Schrijf je hier in!

Privacyverklaring gelezen en goedgekeurd *

Customer experience opleiding van A tot Z

Laat ons maar meteen een mythe uit de wereld helpen. Er bestaat niet zoiets als 1 customer experience opleiding. Logisch ook, want dit nog relatief jong vakgebied evolueert constant. Bijblijven doe je dus vooral door regelmatig bij te scholen. Maar wat moet je nu precies leren? En welke zaken zijn nuttig voor jouw onderneming? Wij boksten een breed aanbod in elkaar, gaande van korte inspiratiesessies over goed gevulde dagopleidingen tot zelfs een all-in-one transformatietraject.

En uiteraard, een specialleke met (nog meer) focus op beleving kon ook niet ontbreken!

Wat we zoal in de aanbieding hebben.

Het volledige opleidingsaanbod kan je op elke moment raadplegen via onze agenda, maar hieronder geven we je alvast wat meer informatie over onze verschillende formules.

Voor iedereen die wil ontdekken wat Customer experience is.

In een 3-tal uur snappen wat klantbeleving is, waarom het belangrijk is, welke aspecten het allemaal omvat en hoe jij daar mee aan de slag kan? Dan is deze customer experience opleiding precies wat je nodig hebt. We plannen deze sessie een 4-tal keer per jaar in, steeds met een specifieke insteek. Zo ben je verzekerd van waardevolle content die echt voor jouw onderneming of sector van toepassing is.

Customerry - Klantgericht werken voor een betere customer experience

Voor wie snel en veel wil leren over de verschillende aspecten van klantbeleving.

Nieuwsgierig naar waar je nu precies allemaal mee aan de slag kan binnen je klantbeleving? Laat ons je inspireren! We boksten een reeks van korte maar krachtige trainingen in elkaar, waarbij we telkens een bouwsteen van je klantbeleving onder de loep nemen.

Volgende zaken staan onder meer op de agenda:

Voor wie wil leren én meteen allerlei klantgerichte ambities wil implementeren.

De smaak te pakken na het volgen van een korte training? Of misschien had je al wat werk verzet en wil je nu vooral één of meerdere klantgerichte plannen effectief uitvoeren. Maar hoe start je daaraan? Per opleiding behandelen we 1 specifiek onderdeel van klantgericht werken. We voorzien je van voldoende denkkaders, praktische tips en tricks en een concreet actieplan om uit te voeren binnen je onderneming. Bij elke sessie is bovendien een follow-up moment inbegrepen enkele weken na datum. (Want we weten hoe het gaat met drukke agenda’s en ambitieuze plannen…)

Een greep uit het aanbod:

Customerry - Klantgericht werken voor een betere customer experience

Voor wie op zoek is naar een specialleke…

…en niet bang is van ambitieuze plannen of een beetje competitie, hebben we niet 1 maar wel 2 extra speciale formats in petto. Tijdens onze summer academy bieden we immers 8 bedrijven de kans om in een unieke format te werken aan hun klantbeleving, waarbij we op iets minder dan 3 maanden elk facet van je customer experience grondig onder handen nemen.

Eerder op zoek naar een wel zeer originele manier om eens een customer experience opleiding mee te pikken? Dan zijn de open CX-game sessies écht iets voor jou.

Wat je ALTIJD mag verwachten van een opleiding bij Customerry

Inspirerende locaties en een complete beleving voor, tijdens en na de opleiding.

Vakterminologie? Die vertalen we keer op keer met kristalheldere voorbeelden.

Lekker eten, gezonde en mindere gezonde snacks en verfrissende of hartverwarmende dranken.

Een aantal kleine of grote verrassingen, een overvloed aan ideeën en tips en vooral heel veel fun!

Klaar om iets bij te leren over je klanten?

Een customer experience opleiding volgen, dat is gegarandeerd iets bijleren over je klanten. Nuttig voor elke onderneming dus. De enige vraag die nog rest: welke opleiding spreekt jou het meeste aan?