Skip to main content
Customerry

Iets bijleren over je klanten?
Wij hebben vast een opleiding die bij je past!

Gevonden: Customer experience cursus!

Een customer experience cursus voor iedereen, daar geloven we in.

Je wist het misschien al, maar bij Customerry zijn we er heilig van overtuigd dat klantbeleving belangrijk is in élk type onderneming. Precies daarom ontwikkelen we meerdere soorten open opleidingen. Kort, lang, basis of eerder diepgaand, mét of zonder begeleiding tussendoor, originele formats,... noem maar op. Zo zijn we er zeker van dat iedereen een customer experience cursus kan volgen die past binnen zijn of haar noden, budget en tijdsbesteding.

Check hieronder zeker eens wat we zoal in de aanbieding hebben de komende maanden. Ik zou het super vinden om je te mogen begroeten tijdens een van deze sessies!

3 sep 2020 16u30 - 19u

39

Mechelen

Hoe stel ik een goede enquête op? (die klanten met plezier invullen)

Uiteraard ben je benieuwd naar wat je klanten denken. En misschien stuur je zelfs regelmatig enquêtes uit. Maar tja, die worden slechts sporadisch ingevuld, waardoor je geen idee hebt of de feedback wel relevant en representatief is. Herkenbaar? Laat je inspireren om het (nog) beter te doen!

Meer info en inschrijven

18 sep 2020 9u - 16u30

495

Mechelen

Echt luisteren naar je klanten? Start met een klant-luister-plan!

Een klantgericht bedrijf luistert actief en op meerdere manieren naar zijn klanten. Maar hoe pak je dat eigenlijk aan, klant-luisteren? I'll teach you! Je keert huiswaarts met een stevige basis rond feedback verzamelen, een onderbouwd luisterplan én de nodige acties om dit verder te implementeren.

Meer info en inschrijven

25 sep 2020 9u-12u30

399

Mechelen

Ontdek klantbeleving tijdens de customer experience game

Natuurlijk ben jij overtuigd van het belang van klantgericht werken, de klant zorgt immers voor het bestaansrecht van je onderneming. Maar euh, hoe doe je dat eigenlijk? En waarmee moet en kan je allemaal aan de slag? Ontdek het al spelend tijdens de customer experience game! (ism Els Dhaeze)

Meer info en inschrijven

1 okt 2020 8u30 - 11u

39

Mechelen

Waarom de customer journey een nuttige tool is voor elk bedrijf

De customer journey of klantreis.  Marketeers hebben er de mond van vol en grote bedrijven dwepen met complexe voorbeelden. Maar euh, wat is dat nu precies? En wat kan je er mee bereiken? Herkenbare vragen? Geen zorgen want tijdens deze korte sessie beantwoord ik ze allemaal!

Meer info en inschrijven

9 okt 2020 14u - 17u

399

regio Gent

Ontdek klantbeleving tijdens de customer experience game

Natuurlijk ben jij overtuigd van het belang van klantgericht werken, de klant zorgt immers voor het bestaansrecht van je onderneming. Maar euh, hoe doe je dat eigenlijk? En waarmee moet en kan je allemaal aan de slag? Ontdek het al spelend tijdens de customer experience game! (ism Els Dhaeze)

Meer info en inschrijven

16 okt 2020 9u - 16u30

495

Mechelen

Customer journey mapping in de praktijk en in mensentaal.

Customer journey mapping is een nuttige tool om na te gaan hoe klantgericht je vandaag al werkt en welke verbeterpunten er nog zijn. Daarom beschik je als bedrijf best zelf over de skills om deze oefening te maken. Exact wat we doen tijdens deze dagtraining dus. Wat, hoe, tips, tricks, tools, komt allemaal aan bod!

Meer info en inschrijven

29 okt 2020 9u - 12u30

399

regio Antwerpen

Ontdek klantbeleving tijdens de customer experience game

Natuurlijk ben jij overtuigd van het belang van klantgericht werken, de klant zorgt immers voor het bestaansrecht van je onderneming. Maar euh, hoe doe je dat eigenlijk? En waarmee moet en kan je allemaal aan de slag? Ontdek het al spelend tijdens de customer experience game! (ism Els Dhaeze)

Meer info en inschrijven

9 nov 2020 16u30 - 19u

39

Mechelen

Klanttevredenheid, hoe meet je dat nu eigenlijk?

Hoe tevreden zijn jouw klanten? Weet je dat zeker? Meet je de tevredenheid of ga je toch vooral af op je buikgevoel? Lastige vragen zeg je? nee hoor! Ontdek op welke manieren je klanttevredenheid kan meten, welke methode het best bij jou past én keer huiswaarts met een superhandig overzicht!

Meer info en inschrijven

27 nov 2020 9u - 16u30

495

Mechelen

Hoe implementeer je klantgerichte metrics in jouw onderneming?

Meten of je klantgericht inspanningen ook effectief opbrengen? Op 1 dag neem ik je mee doorheen een heel scala aan mogelijkheden om klanttevredenheid te meten. Verder bekijken we ook allerlei randfactoren zoals hoe vaak meten, wanneer,.... Tot slot gaan we dieper in op de juiste meet techniek voor jouw bedrijf, en stellen we je persoonlijke actieplan op.

Meer info en inschrijven

3 dec 2020 08u30 - 11u

39

Mechelen

De klant centraal, in 2021 doen we het écht allemaal!

Ik ben er rotsvast van overtuigd. In 2021 breekt klantbeleving echt definitief door als de onderscheidende factor in elke sector. Hoog tijd dus om na te denken over jouw strategie. Maar hoe start je aan zo een klantgerichte transformatie? We bekijken het samen in een korte maar krachtige inspiratiesessie rond customer experience strategie. Doe je mee?

Meer info en inschrijven

10 dec 2020 9u - 16u30

495

Mechelen

Van klantgerichte ambities naar een concrete klantstrategie voor 2021

Opgelet: Je gaat NIET naar huis met een kant en klaar draaiboek voor het komende jaar, daar krijg je immers niet rond op 1 dag. Met wat dan wel? Een duidelijk, concreet actieplan om jouw klantgerichte plannen verder vorm te geven en de nodige tools, denkkaders en oefeningen om dat tot een goed einde te brengen + opvolging achteraf.

Meer info en inschrijven

Summer 2021

2.500

In en rond Mechelen

Customerry Summer Academy Kick-off (juni - september 2021 - 6 sessies)

Samen met een kleine groep ondernemers gedurende de zomer écht werk maken van je klantgerichte dromen en ambities? Van scan tot follow-up en alles daar tussenin, we doen het samen. Denk: offline en online sessies, een gesloten groep, huiswerk tussendoor en een verbluffend resultaat!

Meer info en inschrijven

Wat je bij elke customer experience cursus mag verwachten

  • Inspirerende locaties en een complete beleving voor, tijdens en na de opleiding.
  • Vakterminologie? Die vertalen we keer op keer vanuit kristalheldere voorbeelden.
  • Lekker eten, gezonde en mindere gezonde snacks en verfrissende of hartverwarmende dranken.
  • Een aantal kleine of grote verrassingen, een overvloed aan ideeën en tips en vooral heel veel fun!
Klantbeleving verbeteren - Customerry
Klantbeleving verbeteren - Customerry

Wat klanten over onze customer experience sessies vertellen:

Bedankt Sarah voor jouw inspirerende workshop omtrent Klantbeleving. De combinatie van jouw visie, passie en ervaring maakten het een waardevolle avond. Een aanrader!

Sarah Vandewoude - Sideways consulting

Sarah is een hele fijne dame om naar te luisteren en weet waarover ze spreekt. Customer experience in mensentaal, klopt tot in de puntjes!

Chia Verhoeven - Creactiv

Geen geschikte customer experience cursus gevonden?

Dan ben ik nu al héél erg nieuwsgierig om te ontdekken waar jij en jouw onderneming precies nood aan hebben. Zullen we dat samen even verder uitzoeken?