Skip to main content
Customerry
Customerry

"Klanten verwachten niet dat je perfect bent. Ze verwachten een oplossing wanneer het fout gaat, en transparante communicatie" – Sarah Keppens

Contacteer ons

Customerry leert je graag beter kennen!

Hoe beter we onze klanten kennen, des te beter kunnen we je begeleiden naar een klantgerichte cultuur binnen je onderneming. Heb je een vraag of een suggestie, laat het zeker weten via onderstaand contactformulier, bel of e-mail ons. Je kan ons ook bereiken via Instagramof LinkedIn.

We nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Contactgegevens

Customerry - Klantgericht werken voor een betere customer experience

Lotelingstraat 7b
2812 Mechelen
België

BTW: BE0892 412 668

Contactformulier

Privacyverklaring gelezen en goedgekeurd *

captcha

Customerry trakteert op inspirerende weetjes en nuttige tips

Benieuwd naar onze visie en aanpak rond customer experience? Schrijf je dan in voor onze maandelijkse nieuwsbrief!

We beloven je inspirerende content van onze blog en af en toe een niet te versmaden actie voor onze klanten.
(En we beloven ook plechtig je niet te spammen met andere goedbedoelde adviezen 😉 )