Skip to main content
Customerry

Meer weten over klantbeleving? Ik praat je graag even bij!

Bij Customerry zijn we van nature nogal nieuwsgierig...

Hoe dat komt vraag je? Simpelweg omdat we een passie hebben voor alles wat klanten en mensen in het algemeen drijft. Wie ze zijn, welke uitdagingen ze tegen komen, waarvan hun hart sneller gaat slaan enzoverder kom je enkel te weten als je over een gezonde portie nieuwsgierigheid beschikt.

Bovendien zorgt onze nieuwsgierige blik er ook voor dat we onze klanten steeds beter leren kennen en steeds beter aan jullie noden en wensen kunnen beantwoorden. Je merkt het al, dat we bij Customerry curieuzeneuzen zijn heeft niets te maken met het geslacht van leading lady Sarah. 😉

Heb je dus een prangende vraag, een suggestie, een kritische opmerking of een ander zot idee, dan zijn er tal van mogelijkheden om ons te contacteren:

Kies je favoriete communicatiekanaal...

Customerry - Sarah Keppens

Lotelingstraat 7b
2812 Mechelen
België

BTW: BE0892 412 668

Customerry - Klantgericht werken voor een betere customer experience

...of pen hieronder je vragen of bedenking neer.

Privacyverklaring gelezen en goedgekeurd *

Customerry informeert, inspireert en implementeert.

Bedrijven wakker schudden rond klantbeleving om ze vervolgens kristalhelder uit te leggen wat customer experience nu precies is en hoe ze daarmee aan de slag kunnen. Dat is dé raison d'être van onze onderneming. Maar hoe vertaalt zich dat dan in de praktijk?

  • Inspiratie: Volg ons op social media of neem eens een kijkje wie we zoal mochten interviewen rond klantbeleving. Eerder een luisteraar? No problem, we hebben ook een podcast!
  • Informatie: Je kan natuurlijk onze blogs lezen, maar check zeker ook het uitgebreide opleidingsaanbod eens. Wist je trouwens al dat we elke opleiding ook in-house kunnen verzorgen?
  • implementatie: hulp nodig bij het bedenken, uitvoeren of bijsturen van je klantgericht plannen? Dan zijn onze maatwerk advies formules exact wat je nodig hebt!

Customerry trakteert op inspirerende weetjes en nuttige tips

Benieuwd naar onze visie en aanpak rond customer experience? Schrijf je dan in voor onze maandelijkse nieuwsbrief!

We beloven je inspirerende content van onze blog en af en toe een niet te versmaden actie voor onze klanten.
(En we beloven ook plechtig je niet te spammen met andere goedbedoelde adviezen 😉 )