Je klanten laaiend enthousiast maken? Wij vertellen je wat, waarom en vooral hoe je dat doet!
Customer experience blog zonder (veel) moeilijke woorden.

Hoe onze customer experience blog is ontstaan
Waarom we bloggen? Simpel. Omdat we gemerkt hebben dat er nogal wat misverstanden bestaan rond wat klantbeleving nu precies betekent. Customer experience is een hot topic en dat kunnen we uiteraard alleen maar toejuichen. Heel wat marketeers schrijven dan ook ellenlange teksten over ‘waarom’ je je klantbeleving maar beter op punt kan hebben.
Bij Customerry gaan we echter een stap verder. Ja, ook wij schrijven over het belang van CX en wat de impact op je omzet is. Maar we willen vooral praktische tips en tricks delen over hoe je dat nu precies aanpakt en wat je effectief moet doen om resultaat te boeken.
Op deze blog vind je dus vooral inspiratie voor je eigen klantbeleving, al schrijven we zo nu en dan ook wel eens over geweldige of minder geweldige experiences die we zelf mochten beleven.
Over rocket science, boerenverstand en mensentaal
Onze visie? Customer experience management is een must voor elk type onderneming. Daarom proberen we zo veel mogelijk duidelijke taal te hanteren en weg te blijven van containerbegrippen of andere hype-woorden. Gebruiken we toch een vakterm, dan leggen we deze uit in mensentaal zodat je geen voorkennis nodig hebt. Zo tonen we via onze customer experience blog dat klantbeleving écht geen rocket science is.

Blogberichten overzicht
Klanttevredenheid verbeteren? 3 customer experience trends om rekening mee te houden.
Hoe klantgericht is je bedrijf nu en wat brengt de toekomst?
Klantbeleving ABC: customer experience vakterminologie in mensentaal.
Klantentevredenheid meten? 3 praktische tips waarmee je meteen aan de slag kan!
Customer experience, wat is dat nu eigenlijk?
Nood aan een frisse blik?
Benieuwd hoe het met de klantbeleving in je eigen onderneming gesteld is? Dan is onze audit workshop exact wat je zoekt.
De customer experience van uw klanten verbeteren? informeer naar onze trajecten op maat, opleidingen en key-notes.
Een ander vraagstuk in gedachten of ontdekte je toch een onbegrijpbaar woord?
Contacteer Sarah voor meer uitleg of een vrijblijvend gesprek!
sarah@customerry.be – 0495 29 75 14