Skip to main content
Customerry

Je klanten laaiend enthousiast maken? Wij vertellen je wat, waarom en vooral hoe je dat doet!

Customer experience blog zonder (veel) moeilijke woorden.

Customerry - Klantgericht werken voor een betere customer experience

Hoe onze customer experience blog is ontstaan

Waarom we bloggen? Simpel. Omdat we gemerkt hebben dat er nogal wat misverstanden bestaan rond wat klantbeleving nu precies betekent. Customer experience is een hot topic en dat kunnen we uiteraard alleen maar toejuichen. Heel wat marketeers schrijven dan ook ellenlange teksten over ‘waarom’ je je klantbeleving maar beter op punt kan hebben.

Bij Customerry gaan we echter een stap verder. Ja, ook wij schrijven over het belang van CX en wat de impact op je omzet is. Maar we willen vooral praktische tips en tricks delen over hoe je dat nu precies aanpakt en wat je effectief moet doen om resultaat te boeken.

Op deze blog vind je dus vooral inspiratie voor je eigen klantbeleving, al schrijven we zo nu en dan ook wel eens over geweldige of minder geweldige experiences die we zelf mochten beleven.

Over rocket science, boerenverstand en mensentaal

Onze visie? Customer experience management is een must voor elk type onderneming. Daarom proberen we zo veel mogelijk duidelijke taal te hanteren en weg te blijven van containerbegrippen of andere hype-woorden. Gebruiken we toch een vakterm, dan leggen we deze uit in mensentaal zodat je geen voorkennis nodig hebt. Zo tonen we via onze customer experience blog dat klantbeleving écht geen rocket science is.

Customerry - Klantgericht werken voor een betere customer experience

Blogberichten overzicht

Klantbeleving verbeteren: begin bij de basis

mrt26
Het zal je waarschijnlijk niet verbazen dat ik klantbeleving verbeteren net zo belangrijk vind als sales, een degelijke marketingstrategie of operational excellence. De aard van het beestje, een passie voor klanten, goesting om de wereld te verbeteren, noem het zoals

Bedrijfswaarden: onmisbaar kompas in woelige en minder woelige tijden

mrt19
Wat is de missie, wat is de visie en wat zijn jullie bedrijfswaarden? Het is een steeds terugkerende vraag bij elk intakegesprek, elk prospectie gesprek of bij de start van een nieuw project. Het antwoord? ...moment, ik zoek het even

Customer journey (mapping): nuttige tool of compleet overbodig?

mrt12
Of ik een sessie kon geven rond ‘customer journey’. Ja hoor, zei ik, maar hoever reikt de algemene kennis vandaag al rond klantbeleving? Het werd even stil. Na nog wat doorvragen bleek dat men eerder op zoek was naar algemene

De klant centraal of de medewerker centraal?

feb22
Wat kies jij: eerst de klant centraal of eerst de medewerker centraal? Het is een vraag die ik de laatste maanden heel vaak te horen krijg. Onder meer de war on talent die voor krapte op de arbeidsmarkt zorgt, maakt

Klanttevredenheid verbeteren? 3 customer experience trends om rekening mee te houden.

jan28
Klanttevredenheid verbeteren is geen rocket science. Voor wie nu denkt, dat is makkelijk gezegd als je expert bent in klanttevredenheid: ik beloof je dat je géén enkele voorkennis nodig hebt om een goede start te maken. Alles begint immers met

Nood aan een frisse blik?

Benieuwd hoe het met de klantbeleving in je eigen onderneming gesteld is? Dan is onze audit workshop exact wat je zoekt.
De customer experience van uw klanten verbeteren? informeer naar onze trajecten op maat, opleidingen en key-notes.
Een ander vraagstuk in gedachten of ontdekte je toch een onbegrijpbaar woord?
Contacteer Sarah voor meer uitleg of een vrijblijvend gesprek!