Skip to main content
Customerry
Customerry

"Een grote fout die veel bedrijven maken is verliefd zijn op hun producten of diensten, en niet op hun klanten"
– Tony Robbins

Contacteer ons

De Customerry Customer experience blog: zonder (veel te) moeilijke woorden

Customerry - Klantgericht werken voor een betere customer experience

Hoe onze customer experience blog is ontstaan

Waarom we bloggen? Simpel. Omdat we bij Customerry gemerkt hebben dat er nogal wat misverstanden bestaan rond wat klantbeleving nu precies betekent. Customer experience is een hot topic en dat kunnen we uiteraard alleen maar toejuichen. Heel wat marketeers schrijven dan ook ellenlange teksten over ‘waarom’ je je klantbeleving maar beter op punt kan hebben.

Bij Customerry gaan we echter een stap verder. Ja, ook wij schrijven over het belang van CX en wat de impact op je omzet is. Maar we willen vooral praktische tips en tricks delen over hoe je dat nu precies aanpakt en wat je effectief moet doen om resultaat te boeken.

Op deze blog vind je dus vooral inspiratie voor je eigen klantbeleving, al schrijven we zo nu en dan ook wel eens over geweldige of minder geweldige experiences die we zelf mochten beleven.

Over rocket science, boerenverstand en mensentaal

Onze visie? Customer experience optimalisatie is een must voor elk type onderneming. Daarom proberen we zo veel mogelijk duidelijke taal te hanteren en weg te blijven van containerbegrippen of andere hype-woorden. Gebruiken we toch een vakterm, dan leggen we deze uit in mensentaal zodat je geen voorkennis nodig hebt.

Zo tonen we via onze customer experience blog dat klantbeleving geen rocket science is. Integendeel zelfs, bij  Customerry geloven we dat je met duidelijke taal en een stevige portie boerenverstand al een heel eind komt.

Customerry - Klantgericht werken voor een betere customer experience

Blogberichten

De klant centraal of de medewerker centraal?

feb22
Wat kies jij: eerst de klant centraal of eerst de medewerker centraal? Het is een vraag die ik de laatste maanden heel vaak te horen krijg. Onder meer de war on talent die voor krapte op de arbeidsmarkt zorgt, maakt

Klanttevredenheid verbeteren? 3 customer experience trends om rekening mee te houden.

jan28
Klanttevredenheid verbeteren is geen rocket science. Voor wie nu denkt, dat is makkelijk gezegd als je expert bent in klanttevredenheid: ik beloof je dat je géén enkele voorkennis nodig hebt om een goede start te maken. Alles begint immers met

Hoe klantgericht is je bedrijf nu en wat brengt de toekomst?

dec12
Een eenvoudige vraag, geen simpel antwoord Hoe klantgericht je bedrijf écht werkt, kan je niet in 1-2-3 berekenen. Er zijn namelijk ontzettend veel factoren die de globale klantgerichtheid van je onderneming en de bijhorende klanttevredenheid bepalen. Natuurlijk kan je het

Klantbeleving ABC: customer experience vakterminologie in mensentaal.

nov01
Klantbeleving optimaliseren: begrijp waarover je (mee)praat Persoonlijk heb ik een grondige hekel aan het overmatig gebruik van vaktermen. Heel wat bedrijven slagen er maar niet in om duidelijke, en voor iedereen begrijpbare taal te hanteren. En ook ik maak diezelfde

Klantentevredenheid meten? 3 praktische tips waarmee je meteen aan de slag kan!

sep25
Waarom je klantentevredenheid meten belangrijk is Wanneer je als bedrijf klantgericht wil werken, en dus maximaal wil inspelen op de noden van je klanten is de eerste stap te weten komen hoe tevreden je klanten vandaag zijn. En dan hebben

Nood aan een frisse blik?

Benieuwd hoe het met de klantbeleving in je eigen onderneming gesteld is? Dan is onze audit workshop exact wat je zoekt.
De customer experience van uw klanten verbeteren? informeer naar onze trajecten op maat, opleidingen en key-notes.
Een ander vraagstuk in gedachten of ontdekte je toch een onbegrijpbaar woord?
Contacteer Sarah voor meer uitleg of een vrijblijvend gesprek!