Skip to main content
Customerry

Werken aan je klantbeleving? Laat je vooral goed adviseren!

"Je meest ontevreden klanten zijn je beste leerschool"
– Bill Gates

Contacteer ons

Customerry

Je klantentevredenheid verhogen is écht eenvoudiger dan je denkt!

Met eenvoudige en behapbare ingrepen een groot verschil maken in de customer experience of klantbeleving. Dat is één van de kerngedachten achter  alles wat doen bij Customerry. Voor ons is klantentevredenheid verhogen immers geen éénmalige inspanning, maar eerder een constant evoluerend proces.

Customerry - Klantgericht werken voor een betere customer experience

Klantentevredenheid verhogen, hoe start je daar eigenlijk aan?

Uiteraard baseren ook wij ons op een aantal best practices om de klantbeleving binnen je organisatie te optimaliseren. Alleen geloven we niet dat er één model bestaat dat voor elk bedrijf op elk moment kan ingezet worden. Daarom mag je onze aanpak rond advies en consultancy gerust als ‘hyper-op-maat’ omschrijven. Starten doen we steeds vanuit jouw specifieke verwachtingen en, nog belangrijker, die van je klant. Daarnaast houden we ten alle tijde rekening met de tijd en het budget dat je wil en kan vrijmaken.

Het resultaat? Een actieplan op maat van jouw onderneming, dat precies past bij jouw ambities.

Maar wat als ik nog niet goed weet wat ik nodig heb?

Dan is onze Customerry scan meer dan waarschijnlijk een goed begin. Met deze eenvoudige formule ontdekken we samen wat klantbeleving nu precies allemaal omvat en hoe klantgericht jouw bedrijf vandaag al werkt. Uit de verbeterpunten die we ontdekken, bepalen we samen welke het meest kritisch of relevant zijn voor jullie klanten. Op basis hiervan voorzien we verdere workshops. Die sluiten we trouwens steeds af met een samenvatting van onze bevindingen en een zeer concreet actieplan voor de toekomst.

En het prijskaartje?

Dat hangt volledig af van je noden en hoeveel begeleiding je wenst. Maar laat je hier zeker niet door afschrikken. Je kan ons al inschakelen vanaf 1 halve dag en we hanteren een zeer transparante prijszetting die we je op eenvoudig verzoek vrijblijvend doorsturen.

Waarvoor je ons zoal kan inschakelen.

Voor alles wat met klantretentie, klantentevredenheid verhogen,  klantbeleving, customer experience en zelfs een stukje employee experience te maken heeft. Klinkt nog steeds als Chinees? Onderstaande voorbeelden geven je vast al wat meer inspiratie:

  • De klant centraal zetten, hoe doe ik dat? Brainstormsessies en advies over klantgerichtheid als bedrijfsstrategie.
  • Hoe stel ik een goede enquête op? Hoe bevraag ik mijn klanten nu het beste? Kortom, advies over klant-luisteren.
  • Wat beleven je klanten nu effectief wanneer ze in contact komen met ons? Begeleiding rond customer journey mapping.
  • Welke impact heeft klantbeleving op medewerkersbeleving en vice versa. Advies, coaching en praktische tips rond een klantgerichte cultuur.
Customerry - Klantgericht werken voor een betere customer experience

Van strategisch denkwerk tot operationele begeleiding.

Bij Customerry geloven we dat, om een goed advies te kunnen geven, je ook effectief met 2 voeten in de praktijk moet staan. Verwacht founding lady Sarah daarom zeker niet alleen aan jullie vergadertafel, want veel liever nog gaan we samen met jullie de vloer op om te luisteren en te observeren wat er leeft bij jullie klanten en medewerkers.

Tevreden zijn we pas als we jullie klantgerichte ambities en actieplannen ook effectief resultaat zien opleveren in de praktijk, en jullie ons niet meer nodig hebben!

 

Je klantentevredenheid verhogen? We gaan ervoor!

Een concreet project in gedachten? Top! Wij kijken nu al uit naar wat we voor jouw onderneming kunnen betekenen. Aan ideeën en inspiratie alvast geen gebrek. Maar zullen we elkaar eerst wat beter leren kennen?